Svenskerne slår alarm overfor Atkins
Fra : Michael Holm

Dato : 27-03-07 16:49

Svenske studier viser urovækkende oplysninger omkring Atkins kuren

http://www.expressen.se/halsa/halsoarkivet/1.611785

/Michael

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-03-07 17:17

Michael Holm skrev den 27-03-2007 17:48:
> Svenske studier viser urovækkende oplysninger omkring Atkins kuren
>
> http://www.expressen.se/halsa/halsoarkivet/1.611785
>
> /Michael

sådan. (du kunne skrive et indlæg uden at henvise til din vidunderkur)

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Michael Holm

Dato : 28-03-07 11:55

Ja selvfølgeligt kan jeg det og har bestemt også tænkt mig at gøre det - men
når nu jeg står med et produkt som
1. virker og 2. som jeg har haft det rigtigt godt af at være på kur med - så
deler jeg naturligvis også den del af mine erfaringer

/Michael

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 28-03-07 12:22

"Michael Holm" <michael654321@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 1. virker og 2. som jeg har haft det rigtigt godt af at være på kur med -
> så deler jeg naturligvis også den del af mine erfaringer

Det er du også velkommen til. Men husk venligst følgende regel, der gælder
for alle danske nyhedsgrupper:

"Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper.

Det er dog tilladt at besvare konkrete spørgsmål om forhandlere,
priser på produkter, tjenester og lignende. I en sådan situation
påhviler det afsender at oplyse om ansættelsesforhold, eller andre
økonomiske interesser, i det omfang det har betydning for svarets
objektivitet."

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk

Mvh. Lisbeth