Har tabt 7 kg. på 27 dage!
Fra : Michael Holm

Dato : 27-03-07 13:12

Hej,

Efter at have anvendt LR Health & Beauty Systms's hudpleje produkter igennem
en længere periode - og nu igennem snart to måneder forhandlet samme og
samtidigt
været svært overvægtig (vejede 117 kg og er 175 høj) fik jeg lyst til at
teste LR's vægt
reducerings produkter. Jeg gik i kast med projekt "Tab 20 kg." 1. marts.
LR's vægt reducerings produkter hedder FIGU Aktiv og består af 1).
Diætnæringspulver i tre friske smagsvarianter 2). Pulver supper i tre
forskellige smagsvarianter 3). Faste the (som nedsætter sultfornemmelsen) og
Soft Drops som er et sundt alternativ til den søde tand.

Mit valg var at gøre som følgende:

1). Morgen: Drikke en shake af diætnæringspulver og letmælk.

2). Frokost: Spise en af de tre pulver supper.

3). Aften: Spise varm aftensmad - med masser af grøntsager men ellers helt
efter lyst.

4). Evt. mellemmåltider: Frugt efter lyst, men primært bananer og
appelsiner.

5). Da Aloe Vera Juice fremmer forbrændingen og styrker imunforsvaret og det
generelt er sådan at imunforsvaret nedsættes når man er på slankekur har jeg
desuden valgt at supplere med 30 ml. Aloe vera Juice pr. dag.

Mit resultat? Jo nu er det 27 dage siden at jeg startede på min kur og jeg
har på intet tidspunkt følt at jeg var sulten eller manglede mad eller
energi. Tværtimod er mit energi niveau faktisk gået i vejret, mit humør
ligeså og min vægt? Jo den er dalet med 7 kg. Det skal siges at jeg under
min kur hverken har fået mere eller mindre motion end jeg gjorde før. I og
med at blandingen af diætnæringspuveret og letmælken giver en let cremet
smag (af Kaffe, Jordbær/banan eller Rabarber/vanilie) har det heller ikke på
noget tidspunkt føltes som om det har været anstrengende. Det smager jo
super godt - men efter en portion er man også meget mæt.

Derfor kan jeg til 100% sige at det har været en fornøjelse at prøve og at
jeg kun kan anbefale produktet. Hvis du vil vidde mere om FIGU Aktiv er
du meget velkommen til at sende mig en email på michael654321@gmail.com
så skal jeg gerne fortælle. Ellers vil jeg da løbende give rapporter om
hvordn min
kur er gået herinde :)

Med venlig hilsen

Michael Holm

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 27-03-07 14:22

> Med venlig hilsen
>
> Michael Holm

Dybt suk. Kunne du ikke finde et andet sted at reklamere? Please?

Mvh Maria

Fra : Michael Holm

Dato : 27-03-07 16:00

Hej Maria,

Selvom jeg rent faktisk også forhandler de produkter jeg har anvendt så er
mine erfaringer vel mindst lige
så gode som alle andres slanke erfaringer? Eller?

/Michael

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-03-07 16:06

Michael Holm skrev den 27-03-2007 17:00:
> Hej Maria,
>
> Selvom jeg rent faktisk også forhandler de produkter jeg har anvendt så er
> mine erfaringer vel mindst lige
> så gode som alle andres slanke erfaringer? Eller?

Hvis du spørger mig: nej!
Årsag: du har en økonomisk interesse i at anbefale produkterne eller
være varm fortaler herfor. Derfor er netop dine erfaringer farvet af
den økonomiske interesse du har.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Michael Holm

Dato : 27-03-07 16:14

tjo men det ændre jo på ingen måde hverken erfaringer eller resultater.

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-03-07 16:23

Michael Holm skrev den 27-03-2007 17:13:
> tjo men det ændre jo på ingen måde hverken erfaringer eller resultater.

Og netop derfor bør man fortælle tydeligt at man har økonomisk
interesse i det produkt man netop har været varm fortaler for.
På den måde kan interesserede bedre danne sig et billede af din
beskrivelses troværdighed og objektivitet.

Fra : Michael Holm

Dato : 28-03-07 11:53

Hvilket jeg jo også har gjort

/Michael

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 28-03-07 12:31

"Michael Holm" <michael654321@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilket jeg jo også har gjort

Ikke desto mindre ER det i strid med reglerne for de danske nyhedsgrupper,
at du postet dit reklameindlæg. Det er ikke nok, at du - som Carsten
oplyser - fortæller om din økonomiske interesse. Det skal du, ifald der er
stillet konkrete spørgsmål til netop dit produkt. Men det var ikke
tilfældet, hvorfor dit indlæg var i strid med reglerne for brug af danske
nyhedsgrupper.

Først og fremmest gælder nemlig følgende for omtale af diverse
produkt/varer/ydelser/tjenester:

"Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål at reklamere for,
tilbyde eller på anden måde promovere et produkt eller en tjeneste, hvori
afsender har økonomiske eller anden særlige interesse, tillades ikke uden
for de kommercielle grupper."

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk

Mvh. Lisbeth

Fra : Michael Holm

Dato : 29-03-07 00:47

Godt så Lisbeth .... jeg bøjer mig for den danske jantelov og vælger således
ikke at
dele mine gode og possitive erfaringer med jer. Ærgeligt men sådan må det jo
altså være.

/Michael
"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:460a5218$0$4158$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 07:15

> Godt så Lisbeth .... jeg bøjer mig for den danske jantelov og vælger
> således ikke at dele mine gode og possitive erfaringer med jer. Ærgeligt
> men sådan må det jo altså være.

Det har intet overhovedet med jantelov at gøre. Du kan fint dele dine
"erfaringer" med andre - på rette tid og sted, ved at bruge de rette
metoder. Det er såmænd ikke anderledes, end når man færdes i trafikken.

Vil du dele erfaringer med kosttilskud, er der masser af regler og love, du
gør klogt i at være godt inde i. Det er eksempelvis ikke lovligt at påstå,
at man kan tabe sig ved at bruge det! Det er heller ikke tilladt at hævde om
et kosttilskud, at det "nedsætter sultfornemmelsen", "fremmer forbrændingen"
og "styrker imunforsvaret".

Produkter, der er beregnet til at forebygge og helbrede sygdomme og
sygdomssymptomer, er lægemidler og skal følge lovgivningen om lægemidler.
Jeg kan anbefale følgende side:
http://www.foedevarestyrelsen.dk/Ernaering/Kosttilskud/forside.htm#2

I dette indlæg forklarer jeg nærmere om reglerne for at bruge Usenet:

Mvh. Lisbeth

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 02-04-07 23:52

Det har da så absolut intet med Janteloven at gøre. Janteloven er et begreb,
vi danskere er verdensmestre i udøve mod nogle, der har det lidt for godt...
efter vores egen lille mening.

Det du er i gang med at gøre, er at markedsføre et produkt, uden at du,
tydeligt, lader vide, at du sælger skidtet. Og det er ikke velset... som du
ser

Det svarer til, at jeg, der er ansat som assurandør, lovpriser et bestemt
selskabs dækninger, uden at lade folk vide, at jeg selv er ansat i det
pågældende selskab.

Så ret beset, og jeg er sikker på, at du selv vidste det, har du overhovedet
ingen grund til at klynke.

Mvh

Jasper (måske har du brug for en produktansvarsforsikring?)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-05-07 21:17

Michael Holm wrote:
> [...]
> energi. Tværtimod er mit energi niveau faktisk gået i vejret, mit humør
> ligeså og min vægt? Jo den er dalet med 7 kg. Det skal siges at jeg under

Tillykke :)

Det er så stort når det sker... jeg har nu i alt smidt 40kg på et
år.. de 10 sidste røg den første måned hvor jeg var i det danske
fængelselsvæsens varetægt.. det er da godt for noget ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69