fullrate afbrydes hver morgen
Fra : Peter T.

Dato : 27-03-07 06:33

De seneste uger har jeg opdaget, at jeg mister forbindelsen hos fullrate
praktisk talt hver morgen. Det varer kun 10 minutter og det er sjældent,
at det sker på andre tidspunkter på døgnet. Ellers kører det
klippestabilt. Så inden jeg ringer til fullrate, vil jeg lige høre om
andre oplever det samme?

Det drejer sig om en central omkring Nørrebro station.

--
"MUH!" sagde koen, hvorpå landmanden tænkte "Det var lige godt satans!".
Han drejede på sin kasket, og mumlede "Sikke' et held, at den ikke

Fra : Janus

Dato : 28-03-07 21:13

Peter T. den 27-03-2007 07:32:
> [...]
> praktisk talt hver morgen. Det varer kun 10 minutter og det er sjældent,
> at det sker på andre tidspunkter på døgnet. Ellers kører det

Mit indlæg hjælper dig næppe og er mest ment som en kuriositet, men det
lyder nøjagtigt som jeg oplevede det hos Tele2 for lidt over et års tid
siden.
Fænomenet stod på i 4 mdr for derefter helt at forsvinde igen.
Dengang var der flere i min omgangskreds, ligeledes med Tele2, der
oplevede det samme.

Men ring til dem -Fullrate altså..