Skærme
Fijala 3554
Mirai
Fra : Erik Greve

Dato : 23-03-07 20:57

Hej igen
Er der nogen der har erfaring med mærket Mirai ?
f.eks. denne monotor : Mirai DML-520N100
Er det et mærke man skal binde an med ?
Venlig hilsen
Erik

Fra : Lars J. H

Dato : 25-03-07 18:18

On Fri, 23 Mar 2007 20:57:08 +0100, "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk>
wrote:

> Hej igen
> Er der nogen der har erfaring med mærket Mirai ?
> f.eks. denne monotor : Mirai DML-520N100
> Er det et mærke man skal binde an med ?

-Jeg har hørt/læst om flere der er glade for deres Mirai skærme, men har
selv lige haft et par dårlige oplevelser.

Købte en DML-519N100, som bla. roses til skyerne på edbpriser. Den var
defekt ved modtagelsen idet den konstant viste en streg hen over skærmen
og desuden var betragtningsvinklen udsædvanlig lille, hvilket var noget
af et irriationsmoment.

Sendte den retur under returretten og købte i stedet en DML-619N200.
Denne havde to pixelfejl. En rød og en blå der lyste konstant lige midt
i skærmen. Desuden knækkede det håndtag på bagsiden af skærmen, som man
bruger når man vil vippe skærmen frem eller tilbage, i den ene side
første gang jeg aktiverede det. Virker som noget tyndt plastic.

Har sendt denne skærm retur også. Vil ikke have Mirai mere. Har bestemt
mig for at ofre lidt flere penge på formålet og købe et andet mærke.

--
Lars J.H

Fra : Erik Greve

Dato : 31-03-07 19:24

"Lars J. H" <gone.to@the.moon> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Har sendt denne skærm retur også. Vil ikke have Mirai mere. Har bestemt
> mig for at ofre lidt flere penge på formålet og købe et andet mærke.

Har været på ferie og derfor først set svaret nu, tak for det, det
virker som om man skal tænke sig om en ekstra gang inden man
beslutter sig for Mirai.
Venlig hilsen
Erik