Skærme
Fijala 3554
Tft skærme og panel ?
Fra : Erik Greve

Dato : 23-03-07 18:19

Hej i gruppen

Jeg så fornylig en kommentar om at TFT skærme helst skulle være med
en bestemt type panel ( S-IPS eller S-PVA/MVA ).
Er der nogen i gruppen, der vil uddybe, hvilken betydning panelet har
for skærmens kvalitet.

Venlig hilsen
Erik

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-03-07 21:09

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en bestemt type panel ( S-IPS eller S-PVA/MVA ).
> Er der nogen i gruppen, der vil uddybe, hvilken betydning panelet har

Jeg kunne godt skrive lidt om dette men vil istedet henvise til dette sted
http://www.flatpanels.dk/paneltek.php der står i øvrigt en masse andre gode
ting on TFT og TV på denne HP.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Erik Greve

Dato : 23-03-07 22:04

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse
> "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne godt skrive lidt om dette men vil istedet henvise til dette sted
> [...]
Tak for henvisningen, den giver rigeligt svar på mit spørgsmål.
MVH Erik