TDC bredbånds problemer?
Fra : @ndersen

Dato : 20-03-07 08:47

Hej

Jeg har en 4096/512 Kbit/s forbindelse hos TDC. I går kunne jeg hverken
høre
net-radio eller se net-tv, så jeg testede hastigheden på TDC' hjemmeside og
fik følgende resultat: Download: 1936 Kbit/s Upload: 41 Kbit/s.

Jeg har forsøgt at køre en hastighedstest her til morgen, men fik
meddelelsen, at testen ikke kunne gennemføres. Så jeg vil kontakte TDC i
løbet
af dagen, for at få oplyst hvad de har gang i.

Besynderligt nok, så havde jeg den samme oplevelse sidste gang TDC lå og
rodede med fordobling af
hastighederne.

Har andre oplevet noget lignende?

Mvh
@ndersen

Fra : Hauge

Dato : 20-03-07 17:14

Hejsa
@ndersen wrote:

> Har andre oplevet noget lignende?

Nej, men da jeg af anden årsag ringede til support, blev der sagt af en
tlf-svarer: "Der var generelle problemer med hastighederne på bredbånd, og
at teknik var på sagen, ingen tidshorisont". Er ikke ordret skrevet, men ret
tæt på det der blev sagt.

Evt. kik her:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=-1040155683&dogtag=f5_p_kc_nar

Mvh Hauge

Fra : @ndersen

Dato : 22-03-07 06:52

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> at teknik var på sagen, ingen tidshorisont". Er ikke ordret skrevet, men

Hej Hauge

Besynderligt. Da jeg ringede til TDC fik jeg at vide, at der ikke var
driftsforstyrrelse. De kunne heller ikke give nogen forklaring på, at min
4096/512 Kbit/s forbibdelse i perioder var helt nede på på en hastighed på
1936 Kbit/s download og 41 Kbit/s for upload. Når de tjekkede min
forbindelse hos TDC så alt normalt ud sagde de. Det skal så afslutningsvis
nævnes, at min forbindelse nu er normaliseret igen, og jeg glæder mig til
første april, hvor den ryger op på 8 M/bits

Mvh
@ndersen

Fra : Anita Roddick

Dato : 22-03-07 04:50

Jeg har også haft store problemer de sidste 6-8 timer.

DNS nede lige indtil for en time siden.
Ellers on/off hele tiden.

Virker OK lige nu.

Fra : Jens

Dato : 25-03-07 20:08

Jeg har samme problemer med lav hastighed...Ifølge min router
er der alt for høj dæmpning på linien og SNR er for lav. Har en
TDC ADSL 4096/512 linie men TCP downstream er målt til
ca 2mbit