Cirque teleselskab
Fra : Tage

Dato : 18-03-07 11:33

Er der nogen der har erfaring med teleselskabet Cirque.

Fra : Rander

Dato : 18-03-07 16:38

Tage wrote:
> Er der nogen der har erfaring med teleselskabet Cirque.

Nok til at vide at man skal holde sig langt væk fra dem...

Min onkel havde dem for et års tid siden i den boligforening han bor i.
Udfald på nettet 3-4 gange om ugen, afbrudte telefonsamtaler, forkerte
regninger - og en pisse arrogant holdning når man ringede til dem for at
brokke sig! Selv de forkerte regninger mente Cirque skyldtes at kunden
havde gjort noget forkert...

http://rander.dk (finally up again!)

Blind, sked ved et slag i øjet. (Skadesanmeldelse)

Fra : Nicolai Lang

Dato : 18-03-07 17:35

On Sun, 18 Mar 2007 11:32:30 +0100, "Tage" <tags@stofanet.dk> wrote:

>Er der nogen der har erfaring med teleselskabet Cirque.

Vi har haft en FWA ISDN-32 og 4 mbit internet gennem dem siden
december 2004. Og de få gange der har været problemer har de været
meget hurtige til at efterforske og udbedre fejlen. Inkl. at flytte
antennen.

Rekorden må være en gang, de havde en KÆMPE kran fra et
udlejningsfirma holdende udenfor bygningen i 2 timer, i tilfælde af at
det ikke hjalp på stabiliteten at skifte basestationen / senderen.

Der har vel på de 2½ år været 3 gange med udfald på internet og 1 gang
på telefonien.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Tage

Dato : 18-03-07 23:30

Ja hvad skal jeg så mene, der er to forskellige erfaringer.

Fra : Tage

Dato : 18-03-07 23:33

Fra : Kent Glerup

Dato : 19-03-07 22:00

On Sun, 18 Mar 2007 23:29:50 +0100, "Tage" <tags@stofanet.dk> wrote:

>Ja hvad skal jeg så mene, der er to forskellige erfaringer.

Vi bruger Cirque ved et par kunder.
Både til FWA/ISDN30 og FWA internet (4 mbit og 10 mbit mener jeg).

Kun gode erfaringer herfra. Vi har en kunde som har været lidt plaget
af afbrydelser som ikke er forårsaget af fejl ved Cirque. Cirque har
været ekstremt hurtige og large mht fejludbedring.

Vi har oplevet deres (erhvervs)support som yderst kompetent og hurtig.

/Kent Glerup