God artikelserie i Politiken Søndag om at ~
Fra : Marianne

Dato : 18-03-07 22:16

Der er en vældig god artikelserie i Politiken Søndag om at tabe sig.

Artiklerne går under fællesoverskriften 'Slankeskolen' og er skrevet af
Chris Macdonald. I dag blev artikel nr. 3 bragt.

mvh
Marianne

Fra : bj

Dato : 20-03-07 22:32

"Marianne" <handel_fjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Artiklerne går under fællesoverskriften 'Slankeskolen' og er skrevet af
> Chris Macdonald. I dag blev artikel nr. 3 bragt.

kan du linke til det? jeg kan ikke finde det? eller er det i den fysiske
avis?
mvh
bj

Fra : Marianne

Dato : 20-03-07 22:43

> kan du linke til det? jeg kan ikke finde det? eller er det i den fysiske
> avis?
> mvh
> bj

Det er i den fysiske avis, men du kan også få fat i dem via Infomedia. Måske
har dit lokale bibliotek adgang gratis.

mvh
marianne

Fra : bj

Dato : 21-03-07 13:30

> Det er i den fysiske avis, men du kan også få fat i dem via Infomedia.
> Måske har dit lokale bibliotek adgang gratis.
>
> mvh
> marianne

tak for svaret, jeg kom bagefter til at tænke på, at jeg da kender een der
holder poliken, så måske hun stadig ahr den liggende.

mvh
bj