Findes den: dual PPPoA dual wan
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 18-03-07 16:53

Hej!

I målet om at minimere antallet af bokse jeg har stående, kigger jeg mig
omkring efter den perfekte router. Kravene er:
dual wan som kan køre både CC adsl PPPoA og TDC pro bredbånd
Wlan
min. 4 ports switch

Jeg har fundet dual wan routere ved draytek, problemet er så bare at jeg
mangler modem delen til adsl linierne. Findes der nogle andre
muligheder, uden vi begynder at snakke super pro udstyr i en prisklasse
jeg ikke kan være med :)

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 10-04-07 23:25

Bjarke Ravn-Jonsen wrote:
> [...]
> mangler modem delen til adsl linierne. Findes der nogle andre
> muligheder, uden vi begynder at snakke super pro udstyr i en prisklasse

Linksys AM200 måske ?

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : Hans

Dato : 11-04-07 17:27

Jesper Hartoft wrote:

> Linksys AM200 måske ?

Udmærket bud. Her skal man så huske at definere DNS i den efterfølgende
router, da CC ikke tildeler DNS via forbindelsen.

Hans