Skærme
Fijala 3554
Kan man det ?
Fra : Henrik

Dato : 14-03-07 07:08

Jeg har en LG M1917TM skærm.
Den har Digital Visual Interface (DVI)
Jeg vil gerne kunne bruge den som TV. Og vil derfor tilslutte et scartstik
til den.
Findes der en box med et Scart indgang og en DVI udgang ?

MVH

Henrik

Fra : Bruno

Dato : 16-03-07 01:45

Henrik wrote:
> [...]
> til den.
> Findes der en box med et Scart indgang og en DVI udgang ?

RGB er i SCART stik, så billedsiden kan i hvertfald lade sig gøre

http://sewelldirect.com/SmartAVI-RGB-to-DVI-VGA-Converter.asp

om du så synes prisen er det værd er en anden sag

En mindre avanceret løsning er måske denne

http://sewelldirect.com/SmartAVI-RGB-to-DVI-VGA-Converter.asp

men jeg har min tvivl om det rigtig vil fungerer mht. skærmopløsning og
den slags.

Hvorfor ikke bare proppe en antennemodtager i PC'en, eller evt. et video
ind kort og så gå den vej.

Mvh
Bruno