Parkering Kbh.
Fra : Towli

Dato : 28-02-07 13:37

Sidste år (sept.) var jeg på restaurant med en kammerat ved "Åbenrå" i
København.
Da vi kom ud til min bil efterfølgende hang der en P-bøde i forruden.
Min kammerat og jeg blev enige om at det var en fejl, for mit
spasser/invalide-skilt var synligt placeret i forruden.
Jeg skrev en klage til Parkering København, der efter 3 måneder vendte
tilbage med en oplysning, at det passede ikke, at der lå et skilt i
forruden, og hvis jeg ikke betalte ville jeg ryge til inkasso. Denne
afgørelse kunne der iøvrigt ikke klages over...
Min kammerat flippede helt ud og sagde "den tager vi hele vejen med retssag
og alt, og jeg skal nok vidne" osv.
Imidlertid havde jeg ikke energi til at slås med dem, og betalte 510 kr.

Jeg haaaaader Parkering København helt urimeligt meget...

/T

Fra : HSLK

Dato : 28-02-07 15:07

Hejsa

Det er du ikke den enste der gør og jeg har hørt at dit tilfælde er lagt fra
enestående
Det kan betale sig for dem at snyde netop fordi man ikke har kræfter til at
kæmpe

knus Henriette.