TDC fordobler igen hastigheden
Fra : Per

Dato : 07-03-07 22:00

http://privat.tdc.dk/publish.php?id=10703

Gad dog nok vide hvad der sker for mig, som har 8Mbit og ikke kan få mere på
min central. Så falder min pris vel?

Fra : Leif Neland

Dato : 07-03-07 22:11

Per wrote:
> http://privat.tdc.dk/publish.php?id=10703
>
> Gad dog nok vide hvad der sker for mig, som har 8Mbit og ikke kan få
> mere på min central. Så falder min pris vel?

Det gør den jo nok. 20Mb-prisen falder fra 699 til 599, så du går sikkert
fra 559 til 434kr

Leif

Fra : Anita Roddick

Dato : 07-03-07 22:48

"Per" <no@tak.dk> wrote:

> Gad dog nok vide hvad der sker for mig, som har 8Mbit og ikke kan få mere
> på min central.

Så ikke alle kan få 20mbit hos TDC?
Troede kun, at det var CC, Tele2 osv, der ikke kunne, når de lejer sig ind
på TDC's centraler mange steder?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-03-07 22:54

Anita Roddick skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Så ikke alle kan få 20mbit hos TDC?
> Troede kun, at det var CC, Tele2 osv, der ikke kunne, når de
> lejer sig ind på TDC's centraler mange steder?

Nej - det afhænger af bl.a. afstand fra centalen og kvaliteten af
forbindelsen og meget andet.....

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Anita Roddick

Dato : 08-03-07 00:56

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote:

> Nej - det afhænger af bl.a. afstand fra centalen og kvaliteten af
> forbindelsen og meget andet.....

Men alle centraler er forberedt til 20mbit? (selv om man i mange tilfælde
kun vil kunne få 10-15mbit)

Fra : Per

Dato : 08-03-07 09:48

Nej http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/check/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-03-07 22:58

Per skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Gad dog nok vide hvad der sker for mig, som har 8Mbit og ikke
> kan få mere på min central. Så falder min pris vel?

Ja - så finder du din nuværende hastighed i kolonne 2 og har din
nye pris.

Sådan har det fungeret de andre gange, hvor der givet "fordobling
af hastigheden"

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Søren Nielsen

Dato : 07-03-07 23:18

Per wrote:
> http://privat.tdc.dk/publish.php?id=10703
>
> Gad dog nok vide hvad der sker for mig, som har 8Mbit og ikke kan få
> mere på min central. Så falder min pris vel?

Ja, og igen er det kun min upload-hastighed, der fordobles. Det har jeg
umiddelbart ikke noget at bruge til.
Men om ikke andet, så kan jeg da nedgrade til 2 Mbit igen og spare 100,- om
måneden.

Søren

Fra : N/A

Dato : 08-03-07 09:46

Fra : Per

Dato : 08-03-07 09:46

> Nuværende hastighed Nuværende pris/md. Ny hastighed Ny pris/md.
> 8064/512 kb/s 559 kr. 10240/1024 kb/s 559 kr.
>
> Hvor svært kan det være? Du får mere upload for samme penge.

Hvor svært kan det være at læse hvad jeg skriver?

Fra : PerX ...

Dato : 20-04-07 16:27

In article <pPOdneTlqqfUUHLYnZ2dnUVZ8sitnZ2d@giganews.com>, no@tak.dk
says...

> Hvor svært kan det være at læse hvad jeg skriver?

Han skriver du får mere upload (ikke download)