Fullrate telefoni nede?
Fra : Jan

Dato : 07-03-07 13:52

Hej,

Er der andre der har problemer med Fullrates telefoni?, jeg har været uden
telefon i 2 dage nu, har mailet kundeservice både i går og i dag, men de har
ikke den store lyst til at svarre :(

Mvh
Jan

Fra : Lars

Dato : 07-03-07 14:34

Jan skrev:
> [...]
> telefon i 2 dage nu, har mailet kundeservice både i går og i dag, men de har

Nettet kører også meget ustabilt og har gjort det siden weekenden. Der
er tilsyneladende nogle opdateringer i gang på diverse centraler - tjek
evt. www.fullrate.dk/support

Fra : Jan

Dato : 07-03-07 15:03

Lars wrote:

> Nettet kører også meget ustabilt og har gjort det siden weekenden. Der
> er tilsyneladende nogle opdateringer i gang på diverse centraler -
> tjek evt. www.fullrate.dk/support

Nettet har været helt stabilt her, kun telefonen har været død, men nu ser
det ud til at den virker igen. :)

Mvh
Jan

Fra : Jan

Dato : 07-03-07 16:12

Jan wrote:

> Nettet har været helt stabilt her, kun telefonen har været død, men
> nu ser det ud til at den virker igen. :)

Ja, det skal man nok passe på med at skrive, nu gik den død igen...
Når jeg trykker på reset bag på routeren, virker telefonen i 10-20 minutter,
så går den død igen :(

Mvh
Jan