Sker det noget hos Tele2??
Fra : Dr.Phil

Dato : 06-03-07 22:40

Fra 1 April (med mindre det er Aprilsnar) ryger TDC´s bredbåndshastigheder
næsten dobbelt op
http://privat.tdc.dk/publish.php?id=10703

Cybercity har osse store forbindelse (men de er desværre ikke på min
central)
Så jeg har valget mellem TDC og Tele2.

Men sker der mon noget fra Tele2??

Ellers er jeg da klar til at ryge på TDC. Jeg har fået at vide, at jeg
ligger max 300 m fra central og skulle kunne får min. 4mbit uden problemer.

Fra : Per Hansen

Dato : 07-03-07 00:46

"Dr.Phil" <321@123.dk> mentioned this

> [...]
>
> Ellers er jeg da klar til at ryge på TDC. Jeg har fået at vide, at jeg
> ligger max 300 m fra central og skulle kunne får min. 4mbit uden

Tele2 tilbyder kun bredbånd med tvungne telefon abo's.
Den højeste de tilbyder er en 20480/512 for 399kr + 49kr for telefoni
om måneden.
Se http://www.tele2.dk for nærmere info's om det.
Klik på Internet og dernæst på Tele2ADSL

--
Per Hansen

Fra : Lars C

Dato : 07-03-07 01:16

Per Hansen skrev:

> [...]
>om måneden.
>Se http://www.tele2.dk for nærmere info's om det.
>Klik på Internet og dernæst på Tele2ADSL

Tele2 kræver ikke fastnet på alle hastigheder. Hvis man kan undvære at
få til kampagnepris kan man undvære fastnettlf. på følgende
hastigheder:
Man kan se her hvilke der ikke kræver fastnet men dog basislinie her
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl_priser&t2page=privat_internet_adsl_priser
Det er som regel kun på de steder hvor Tiscali var til stede at det
kan lade sig gøre.

--
Lars C

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 07-03-07 19:23

> [...]
> hastigheder:
> Man kan se her hvilke der ikke kræver fastnet men dog basislinie her

De kræver som minimum basislinje, som koster 40 kr. pr. måned. Altså 9
kr. mindre (på de centraler, hvor de selv kan producere fastnet.)

--
Mvh. Jesper

Fra : Dr.Phil

Dato : 07-03-07 15:35

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> om måneden.
> Se http://www.tele2.dk for nærmere info's om det.
> Klik på Internet og dernæst på Tele2ADSL

Jamen det er kun på centraler hvor de selv er repræsenteret.
Jeg har haft ringet til dem men de er ikke på "min" central så derfor kan de
pt. kun levere 2mbit/512 som max.
Men hvis TDC kan levere 8mbit via alm. telefonline,så må Tele2 da osse kunne
hvis de "lejer" kobberet hos TDC..eller har jeg misforstået noget ??

Fra : Søren Fischer

Dato : 07-03-07 18:56

Dr.Phil <321@123.dk> wrote:
> Men hvis TDC kan levere 8mbit via alm. telefonline,så må Tele2 da osse kunne
> hvis de "lejer" kobberet hos TDC..eller har jeg misforstået noget ??

Det er da muligt, at de kunne hvis de ville, men det vil de øjensynligt
ikke

Søren C. Fischer
http://soren.fischer.as

Fra : Dr.Phil

Dato : 07-03-07 20:01

""Søren Fischer"" <usenet@fischermedia.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da muligt, at de kunne hvis de ville, men det vil de øjensynligt
> [...]

Ahh mon ikke der kunne ændres på det hvis folk hopper over til TDC.
Jeg har netop i dag snakket med TDC og de sagde at jeg kan få 4mbit da jeg
ligger 300 m fra centarl og *måske* 8mbit men det krævede en ordentlig
måling af linien....så hvis Tele2 ikke får fingeren ud,så er jeg skredet.

Fra : Stoffer

Dato : 09-03-07 16:01

"Dr.Phil" <321@123.dk> wrote in message

> [...]
> ligger 300 m fra centarl og *måske* 8mbit men det krævede en ordentlig
> måling af linien....så hvis Tele2 ikke får fingeren ud,så er jeg skredet.

Mon ikke du også kan få mere end 8 mbit.
Jeg har 6 mbit på 4100 meter kabelføring fra centralen.