Udbyder 10km sydøst Odense C (Torup)
Fra : Leif Neland

Dato : 05-03-07 08:17

Hvad findes der af udbydere 10 km sydøst for Odense, i Torup?
Der er tlf i huset nu, men da vi udelukkende bruger ip-telefon, er det
ønskeligt at kunne undgå et fastnet-abonnement.

Leif

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-03-07 14:58

On Mon, 5 Mar 2007 08:16:38 +0100, "Leif Neland" <leif@neland.dk>
wrote:

> Hvad findes der af udbydere 10 km sydøst for Odense, i Torup?

Det er ikke xdsl, men hvad med Energi Fyn? Er de ikke nået dertil?

-A

Fra : Leif Neland

Dato : 05-03-07 20:14

Asbjorn Hojmark wrote:

> Det er ikke xdsl, men hvad med Energi Fyn? Er de ikke nået dertil?

Det er de desværre ikke.

Leif

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 05-03-07 20:47

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad findes der af udbydere 10 km sydøst for Odense, i Torup?
> Der er tlf i huset nu, men da vi udelukkende bruger ip-telefon, er det
> ønskeligt at kunne undgå et fastnet-abonnement.

Har du prøvet Fullrate eller Cybercity, har du kabel tv? stofanet,
tdckabeltv?

Mvh Morten Fjendbo

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 05-03-07 23:45

wrote:

>Hvad findes der af udbydere 10 km sydøst for Odense, i Torup?

Landsdækkende ADSL:
TDC, Tele2, Cybercity

Muligvis også:
Stofa, Fullrate (søg på din adresse på deres hjemmesider)

Andre muligheder, som andre har sagt:
Hvis du har kabel-tv, så spørg dem. Derudover kan du undersøge hvornår
dit el-selskab når til dit område.

/Jarlskov