Hvem importerer hvad?
Fra : Anita

Dato : 04-03-07 13:10

Findes der en metode til at finde ud af hvem der importerer et givent
produkt/brand/mærke i Danmark? Jeg kunne selvfølgelig spørge i de butikker,
der forhandler mærket i forvejen, men jeg tvivler på, de gider give mig
informationen.

Findes der brancheforeninger for erhvervsdrivende, som man kan kontakte med
henblik på at få nye kontakter?

Jeg er stadig lidt ny, så jeg er ikke nået så langt mht. at finde gode
leverandører. Hidtil har jeg bare handlet lidt på må og få via nettet, men
det bliver jo ikke ved med at kunne betale sig. De leverandører jeg endelig
har kontaktet, har jeg desværre ikke været så heldig med at få i dialog.

Så gode forslag modtages med glæde.

Venligst Anita

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-03-07 16:55

on 04-03-2007, Anita supposed :
> Findes der en metode til at finde ud af hvem der importerer et givent
> produkt/brand/mærke i Danmark?

Hvis ikke du kan finde det andre steder kan du jo altid kontakte
producenten.

"Is this now?" - Agatha, The Minority Report

Fra : Anita

Dato : 05-03-07 09:42

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> on 04-03-2007, Anita supposed :
>
> Hvis ikke du kan finde det andre steder kan du jo altid kontakte
> producenten.

De besvarer desværre ikke mine henvendelser. Måske fordi de ikke er så glade
for engelsk...

Venligst Anita

Fra : Michael Zedeler

Dato : 06-03-07 23:28

Anita skrev:
> [...]
> der forhandler mærket i forvejen, men jeg tvivler på, de gider give mig

Mange producenter putter den slags oplysninger på deres hjemmeside. Står
det ikke der, kan man jo altid ringe og spørge ad.

Mvh. Michael.