2 x adsl linier
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 02-03-07 21:34

Hej!

Jeg skal til at flytte, og har derfor bestilt CC i den nye lejlighed.
Fint nok, skal dog hoste op med gebyr til en tekniker. Nu står jeg så og
skal have en tdc adsl pro(eller hvad den type nu hedder) fra mit
arbejde. Hvordan bliver det rent teknisk lavet? 2 linier ind i
lejligheden, hvor der bruges en til hver adsl udbyder? Skal lige sige,
at jeg ikke har snakket med hverken tdc eller CC endnu.
Jeg har iøvrigt ingen fastnet telefon.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 04-03-07 14:07

Bjarke Ravn-Jonsen skrev:
> [...]
> lejligheden, hvor der bruges en til hver adsl udbyder? Skal lige sige,
> at jeg ikke har snakket med hverken tdc eller CC endnu.

Ja det bliver etableret på hver deres linie. Har du ikke en linie i
lejligheden der kan bære den ekstra ADSL, vil teknikeren trække en ny
til etableringsstedet.

/Claus

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-03-07 14:27

Bjarke Ravn-Jonsen <nej@mandril.invalid> crashed Echelon writing

> Hvordan bliver det rent teknisk lavet? 2 linier ind i
> lejligheden, hvor der bruges en til hver adsl udbyder? Skal lige sige,
> at jeg ikke har snakket med hverken tdc eller CC endnu.
> Jeg har iøvrigt ingen fastnet telefon.

Bemærk du kan være så uheldig at TDC vil give afslag på ekstra kobber til
lejligheden.

--
Bjarke Andersen

Fra : Renè

Dato : 19-03-07 19:02

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Bjarke Ravn-Jonsen <nej@mandril.invalid> crashed Echelon writing

> Bemærk du kan være så uheldig at TDC vil give afslag på ekstra kobber til
> [...]

hvad så hvis man har isdn,og har to tlf.numre,kan man så ha to bredbånds
linier,?

Fra : Martin Schultz

Dato : 19-03-07 19:43

Renè <basse@c.dk> skrev 2007-03-19:

> "Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> hvad så hvis man har isdn,og har to tlf.numre,kan man så ha to bredbånds
> linier,?

ISDN er 2 (eller flere) telefonnumre(forbindelser) på en fysisk linie.
Det er ikke det samme som 2 gange kobber.

Martin
--
Besøg http://linux.adsltips.dk hvor du finder
guides til linux på dansk.

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 19-03-07 19:44

Martin Schultz <news2005@adsltips.invalid> writes:

>ISDN er 2 (eller flere) telefonnumre(forbindelser) på en fysisk linie.

Det kan også være ét nummer

Mvh.
   Klaus.