Database modelleringsværktøj
Fra : Tom

Dato : 02-03-07 15:29

Jeg vil gerne designe mine MySQL-databaser i et grafisk værktøj a la DeZign.

Findes der er gratis eller billigt værktøj til Windows til det der også kan
eksportere SQLen med indexer?

Fra : torben

Dato : 04-03-07 21:49

Tom wrote:
> Jeg vil gerne designe mine MySQL-databaser i et grafisk værktøj a la DeZign.
>
> Findes der er gratis eller billigt værktøj til Windows til det der også kan
> eksportere SQLen med indexer?

Bruger selv Clay (http://www.azzurri.jp/en/software/clay/). Det er en
plugin til Eclipse, så det burde også virke under windows. Om dset
understøtter MySQL ved jeg ikke, da jeg privat bruger postgresql.

Men til privat og mindre kommercielle opgaver er det OK, og lever op til
dine eksport krav.

Torben

Fra : Steen Suder

Dato : 04-03-07 22:00

torben wrote:

> Bruger selv Clay (http://www.azzurri.jp/en/software/clay/). Det er en
> plugin til Eclipse, så det burde også virke under windows. Om dset
> understøtter MySQL ved jeg ikke, da jeg privat bruger postgresql.

Det her ligner en "liste":
<http://www.azzurri.jp/en/software/clay/images/wiz_reverse_connection_list.png>

<KLIP>

--