Forbindelsen dør om natten hos CC
Fra : Per Hansen

Dato : 01-03-07 08:40

Er der andre som oplever at forbindelsen til CyberCity dør om natten ?
Det er sket de sidste 2 dage, ret træls når man er ved at downloade.

--
Per Hansen

Fra : Per Olsen

Dato : 01-03-07 09:01

Hej

Jeg oplever ikke at forbindelsen dør, kan det skyldes at du laver for mange
connections ud af huset, sådan at routeren dør af det? (prøv at sætte det
ned til mellem 300-500) - Hvad siger logen i routeren? Prøv etv at lade
routeren stå tændt uden at dl for at se om den så også dør om natten, hvis
den gør det så er der et problem.

Hvilken router har du?

Mvh Per

Fra : Per Hansen

Dato : 01-03-07 16:23

"Per Olsen" <perjmolsen@hotmail.com> mentioned this

> [...]
> etv at lade routeren stå tændt uden at dl for at se om den så også dør
> om natten, hvis den gør det så er der et problem.

Hej

Nej, har kun en enkelt linie kørende når den står og downloader.
Det er en Zyxel Prestige 650R jeg bruger.
Det plejer at ske sådan omkring kl 1, der dør både mail, news og web.
Jeg tænkte at måske at er er nogen der ligger og roder med et eller
andet, for CC er jo ved at få updated flere af centralerne.
Ved ikke lige hvor den logfil ligger i routeren, har prøvet at kigge
lidt frem og tilbage i menuen til den.

--
Per Hansen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-03-07 16:30

Per Hansen <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> crashed Echelon writing

> Er der andre som oplever at forbindelsen til CyberCity dør om natten ?
> Det er sket de sidste 2 dage, ret træls når man er ved at downloade.

Har oplevet de sidste 2 dage (mandag + tirsdag) at linjen blev genstartet
ca. mellem kl. 22 og 23.

(Valby central)

--
Bjarke Andersen

Fra : Per Hansen

Dato : 02-03-07 01:08

Bjarke Andersen <bjarke.andersen@gmail.com> mentioned this

> Per Hansen <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> crashed Echelon writing

> Har oplevet de sidste 2 dage (mandag + tirsdag) at linjen blev
> genstartet ca. mellem kl. 22 og 23.
>
> (Valby central)

Aha, så måske er de ude og rode med et eller andet de teknikkere.

--
Per Hansen