LoL max 4Mbit med IP telefoni
Fra : Per

Dato : 26-02-07 13:30

Jeg har lige hævet min TDC ADSL til 8Mbit. Min bror blev misundelig og ville
gøre det samme, men han kan ikke hæve sin 4Mbit til 8 fordi han har IP
telefoni. Det er da til grin.

Fra : MN

Dato : 26-02-07 18:35

"Per" <no@tak.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har lige hævet min TDC ADSL til 8Mbit. Min bror blev misundelig og
> ville gøre det samme, men han kan ikke hæve sin 4Mbit til 8 fordi han har
> IP telefoni. Det er da til grin.
Jammen så griner jeg da lidt af det.

Mogens

Fra : ShutEye

Dato : 26-02-07 20:34

> Jammen så griner jeg da lidt af det.

Og jeg griner lidt af Per der må nøjes med 8Mbit :)

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 27-02-07 09:09

MN skrev den 26-02-2007:
> "Per" <no@tak.dk> skrev i meddelelsen
> Jammen så griner jeg da lidt af det.
>
> Mogens

Så stemmer jeg lige i, er der nogen der gide skrive når vi må stoppe
med at grine
Kai

Fra : N

Dato : 26-02-07 21:27

> Jeg har lige hævet min TDC ADSL til 8Mbit. Min bror blev misundelig og
> ville gøre det samme, men han kan ikke hæve sin 4Mbit til 8 fordi han har
> IP telefoni. Det er da til grin.

Det kommer an på centraludstyr, kabelkvalitet og afstand.

Du kan få 20M/1024K sammen med IP tlf hos TDC de steder hvor udstyret
tillader det.

IP telefoni fylder 128K/128K på en TDC Bredbånd til orientering.
Egentlig latterligt, når man tænker på at på gammeldaws telefoni, der fylder
en telefon 64K/64K.

Allan

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-02-07 22:12

"N" <nuller@goj.net> skrev i en meddelelse
> IP telefoni fylder 128K/128K på en TDC Bredbånd til orientering.
> Egentlig latterligt, når man tænker på at på gammeldaws telefoni, der
> fylder en telefon 64K/64K.

Du kan sagtens presse en IP-telefoniforbindelse ned på 64/64 hvis det er det
du vil.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter