Tilslutte ledninger.
Fra : Nielsen

Dato : 24-02-07 16:44

Jeg ville gerne have tilsluttet en BeoCom 1401 til et væg-stik hvor
ledningen er forbundet direkte inde i vægstikket.
Jeg har så forbundet rød og blå ledning som den gamle telefon, men der
kommer ingen tone. - Skal B&O forbindes anderledes end "alm" telefoner ?

Mvh
Nielsen

Fra : Sørensen

Dato : 25-02-07 16:01

"Nielsen" < skrev .
> Jeg har så forbundet rød og blå ledning som den gamle telefon, men der
> kommer ingen tone. - Skal B&O forbindes anderledes end "alm" telefoner ?

hvis det er telefonledningen så brug de to midterste i fladkablet.
vh.
Sørensen

Fra : Nielsen

Dato : 25-02-07 16:07

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> hvis det er telefonledningen så brug de to midterste i fladkablet.
> vh.
> Sørensen

Det er en rund ledning der sidder på telefonen og der er 3 ledere i.rød ,
grøn, blå). -

Mvh.
Nielsen

Fra : Nielsen

Dato : 25-02-07 16:42

"Nielsen" <Nielsen@ofirvirkerikke.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en rund ledning der sidder på telefonen og der er 3 ledere i.rød ,
> grøn, blå). -
>
> Mvh.
> Nielsen

Viser sig at den bruger grøn og blå ledning (hedder vel heller ikke B&O for
ingenting

Nielsen