/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
I aften kl. 20:50 - Basta - En af Danmarks~
Fra : Sune


Dato : 22-02-07 16:38


Nogen som ved hvilken udbyder det er ?

Cybercity?

Mvh
Sune

 
 
Sune (22-02-2007)
Kommentar
Fra : Sune


Dato : 22-02-07 16:41

On Thu, 22 Feb 2007 16:37:31 +0100, Sune <april2005@tdcadsly.dk> wrote:

>Nogen som ved hvilken udbyder det er ?
>
>Cybercity?

Eller er det mon Tele2 og deres regningsrod?

Mvh
Sune

Frank R. (22-02-2007)
Kommentar
Fra : Frank R.


Dato : 22-02-07 16:51

On Thu, 22 Feb 2007 16:40:52 +0100, Sune <april2005@tdcadsly.dk>
wrote:

>
>Eller er det mon Tele2 og deres regningsrod?
>
Det er Cybercity

http://programmer.tv2.dk/basta/article.php/id-6190222.html

--
Hilsen
Frank
fjern x2 ved email

Knud (22-02-2007)
Kommentar
Fra : Knud


Dato : 22-02-07 20:12
Claus Krogsgaard (22-02-2007)
Kommentar
Fra : Claus Krogsgaard


Dato : 22-02-07 21:13

Knud skrev:
> Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste LOL
>
> http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx
>
>
>
>
>
>
>

FUCK Hvor er det pinligt... Det er da det værste SKOD selskab der findes!

/Claus

MN (22-02-2007)
Kommentar
Fra : MN


Dato : 22-02-07 21:17


"Claus Krogsgaard" <claus@krogsgaard.dk> skrev i meddelelsen
news:45ddf952$0$52170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Knud skrev:
>> Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste LOL
>>
>> http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>
> FUCK Hvor er det pinligt... Det er da det værste SKOD selskab der findes!
>
Det er ikke en skid dårlige end alle de andre LORTE selskaber.


The CassMan (22-02-2007)
Kommentar
Fra : The CassMan


Dato : 22-02-07 21:32

"MN" <duer@ikke> skrev i en meddelelse
news:45ddfa55$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "Claus Krogsgaard" <claus@krogsgaard.dk> skrev i meddelelsen
> news:45ddf952$0$52170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Knud skrev:
>>> Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste LOL
>>>
>>> http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>> FUCK Hvor er det pinligt... Det er da det værste SKOD selskab der findes!
>>
> Det er ikke en skid dårlige end alle de andre LORTE selskaber.
>

Jeg synes nu han gjorde det godt, ham der var ind at tale for CC. Han var
hudløst ærlig omkring tingene, og at det var for dårligt. Det er SÅ pinligt
når folk prøver at tale udenom.

Thumbs up til CC for præstationen på TV. Alle folk har dårlige oplevelser
med udbydere, og CC er bare en i mængden.
Faktum er at de nu med deres Solo tilbud er langt billigere end andre.

Cassman



Lars (22-02-2007)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 22-02-07 22:36

The CassMan skrev:

>>
>
> Jeg synes nu han gjorde det godt, ham der var ind at tale for CC. Han var
> hudløst ærlig omkring tingene, og at det var for dårligt. Det er SÅ pinligt
> når folk prøver at tale udenom.

Enhver virksomhed med bare lidt funktion mellem ørerne ved, at man gør
sig bedst ved at indrømme sine fejl - især på TV. Så bliver seerne
forblændet af en ærlig mand, der vil gøre noget ved problemet - og
firmaet fremstår dermed positivt. Derefter kan firmaet fortsætte for
alle andre end den stakkels forbruger, der kom på TV.


> Thumbs up til CC for præstationen på TV. Alle folk har dårlige oplevelser
> med udbydere, og CC er bare en i mængden.

Men kunden hos CC var ikke én i mængden, han var en del af en større
mængde.

> Faktum er at de nu med deres Solo tilbud er langt billigere end andre.

Faktum - min bare...

5 Mbit hos Fullrate koster det samme som CCs storby 5 Mbit, og 10 Mbit
hos Fullrate koster det samme som CCs 8 Mbit. Kun på 20 Mbit er "prisen"
lidt bedre, pga dobbelt så hurtig upload (1024 mod 512 Kbit) hos CC.
Begge koster 399 kr.

Så dit udtryk "langt billigere end andre" skal man vist være ansat i CCs
såkaldte kundeservice for at kunne bruge.



Bjarke Andersen (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 23-02-07 11:35

Lars <jubija@yahoo.dk> crashed Echelon writing
news:45de0ca0$0$90273$14726298@news.sunsite.dk:

> 5 Mbit hos Fullrate koster det samme som CCs storby 5 Mbit, og 10 Mbit
> hos Fullrate koster det samme som CCs 8 Mbit. Kun på 20 Mbit er "prisen"
> lidt bedre, pga dobbelt så hurtig upload (1024 mod 512 Kbit) hos CC.
> Begge koster 399 kr.
>
> Så dit udtryk "langt billigere end andre" skal man vist være ansat i CCs
> såkaldte kundeservice for at kunne bruge.

Fullrate kræver dankort/kreditkort for betaliner. CC tilbyder fremsendelse
af faktura/girokort.

--
Bjarke Andersen

JJ (23-02-2007)
Kommentar
Fra : JJ


Dato : 23-02-07 15:15


"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> wrote in message
news:Xns98E075DC5171Ebjoegdk@130.225.247.90...
> Lars <jubija@yahoo.dk> crashed Echelon writing
> news:45de0ca0$0$90273$14726298@news.sunsite.dk:
>
>> 5 Mbit hos Fullrate koster det samme som CCs storby 5 Mbit, og 10 Mbit
>> hos Fullrate koster det samme som CCs 8 Mbit. Kun på 20 Mbit er "prisen"
>> lidt bedre, pga dobbelt så hurtig upload (1024 mod 512 Kbit) hos CC.
>> Begge koster 399 kr.
>>
>> Så dit udtryk "langt billigere end andre" skal man vist være ansat i CCs
>> såkaldte kundeservice for at kunne bruge.
>
> Fullrate kræver dankort/kreditkort for betaliner.

Hvilket næsten alle har idag.


> CC tilbyder fremsendelse
> af faktura/girokort.

Hvilker er oldnordisk

JJ



MN (23-02-2007)
Kommentar
Fra : MN


Dato : 23-02-07 15:18


"JJ" <jj@get.kd> skrev i meddelelsen
news:45def6d3$0$48427$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> wrote in message
> news:Xns98E075DC5171Ebjoegdk@130.225.247.90...
>> Lars <jubija@yahoo.dk> crashed Echelon writing
>> news:45de0ca0$0$90273$14726298@news.sunsite.dk:
>>
>>> 5 Mbit hos Fullrate koster det samme som CCs storby 5 Mbit, og 10 Mbit
>>> hos Fullrate koster det samme som CCs 8 Mbit. Kun på 20 Mbit er "prisen"
>>> lidt bedre, pga dobbelt så hurtig upload (1024 mod 512 Kbit) hos CC.
>>> Begge koster 399 kr.
>>>
>>> Så dit udtryk "langt billigere end andre" skal man vist være ansat i CCs
>>> såkaldte kundeservice for at kunne bruge.
>>
>> Fullrate kræver dankort/kreditkort for betaliner.
>
> Hvilket næsten alle har idag.
>
>
>> CC tilbyder fremsendelse
>> af faktura/girokort.
>
> Hvilker er oldnordisk
>
Og.....



Bjarke Andersen (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 23-02-07 15:26

"JJ" <jj@get.kd> crashed Echelon writing
news:45def6d3$0$48427$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

>> Fullrate kræver dankort/kreditkort for betaliner.
>
> Hvilket næsten alle har idag.

Firma betalt internet?!!


>> CC tilbyder fremsendelse
>> af faktura/girokort.
>
> Hvilker er oldnordisk

Nogen folk vil stadig gerne manuelt lave en betaling, til trods for vi har
BS, og så lige det at der findes firmaer som kræver det for at betale
medarbejdernes internetlinjer.

--
Bjarke Andersen

Jesper Nielsen (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Jesper Nielsen


Dato : 24-02-07 20:59

>>> Fullrate kræver dankort/kreditkort for betaliner.
>> Hvilket næsten alle har idag.
>
> Firma betalt internet?!!

Fullrate tilbyder ikke medarbejderbredbånd (eller andre
erhvervsløsninger i det hele taget,) som det ser ud lige nu.

Derfor er det da helt fint med et krav om betaling med betalingskort.


--
Mvh. Jesper

JYH (23-02-2007)
Kommentar
Fra : JYH


Dato : 23-02-07 16:20

JJ wrote:
>
>> CC tilbyder fremsendelse
>> af faktura/girokort.
>
> Hvilker er oldnordisk
>

Der står at CC "tilbyder".
Det er da ikke oldnordisk at tilbyde sine kunder valgmuligheder
Fra en ikke-CC-kunde.



Lars (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 23-02-07 19:28

Bjarke Andersen skrev:
> Lars <jubija@yahoo.dk> crashed Echelon writing
> news:45de0ca0$0$90273$14726298@news.sunsite.dk:
>
>> 5 Mbit hos Fullrate koster det samme som CCs storby 5 Mbit, og 10 Mbit
>> hos Fullrate koster det samme som CCs 8 Mbit. Kun på 20 Mbit er "prisen"
>> lidt bedre, pga dobbelt så hurtig upload (1024 mod 512 Kbit) hos CC.
>> Begge koster 399 kr.
>>
>> Så dit udtryk "langt billigere end andre" skal man vist være ansat i CCs
>> såkaldte kundeservice for at kunne bruge.
>
> Fullrate kræver dankort/kreditkort for betaliner. CC tilbyder fremsendelse
> af faktura/girokort.
>

Og? Det gør det jo ikke "langt billigere"....

Carsten \(H\) (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Carsten \(H\)


Dato : 24-02-07 14:16


"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:45de0ca0$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Faktum - min bare...
>
> 5 Mbit hos Fullrate koster det samme som CCs storby 5 Mbit, og 10 Mbit hos
> Fullrate koster det samme som CCs 8 Mbit. Kun på 20 Mbit er "prisen" lidt
> bedre, pga dobbelt så hurtig upload (1024 mod 512 Kbit) hos CC. Begge
> koster 399 kr.
>
> Så dit udtryk "langt billigere end andre" skal man vist være ansat i CCs
> såkaldte kundeservice for at kunne bruge.

Fullrate - min bare....

Så heller blive hos Cybercity
http://ekstrabladet.dk/forbrug/forbrug_nyheder/article272658.ece



Allan Willems Joerge~ (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Allan Willems Joerge~


Dato : 24-02-07 14:20

Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:

> Så heller blive hos Cybercity

Hvad er dit forhold til Cybercity?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Allan Willems Joergensen

"You want everyone to be as miserable as YOU are."--Quark to Odo

Carsten \(H\) (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Carsten \(H\)


Dato : 24-02-07 14:28


"Allan Willems Joergensen" <allan@nowhere.dk> skrev i en meddelelse
news:slrneu0est.csc.allan@coredump.nowhere.dk...
> Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:
>
>> Så heller blive hos Cybercity
>
> Hvad er dit forhold til Cybercity?

Skattefrit Bredbånd
http://www.cybercity.dk/produkter/mindre_virksomheder/skattefrit_bredbaand/



Allan Willems Joerge~ (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Allan Willems Joerge~


Dato : 24-02-07 14:30

Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:

>> Hvad er dit forhold til Cybercity?
> Skattefrit Bredbånd

Pudsigt. Sådan som du forsvarer og reklamerer skulle man tro du var mere
end bare en almindelig kunde.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Allan Willems Joergensen

"How many lights are there?"--Madred "What lights?"--Picard

Lars (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 24-02-07 14:39

Allan Willems Joergensen skrev:
> Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:
>
>>> Hvad er dit forhold til Cybercity?
>> Skattefrit Bredbånd
>
> Pudsigt. Sådan som du forsvarer og reklamerer skulle man tro du var mere
> end bare en almindelig kunde.
>

Man kan sikkert også få skattefrit bredbånd som ansat i Cybercity -
sikkert med lidt ekstra medarbejderrabat for at pushe positive
holdninger i div. nyhedsgrupper

Carsten \(H\) (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Carsten \(H\)


Dato : 24-02-07 18:11


"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:45e03ff4$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> Allan Willems Joergensen skrev:
>> Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:
>>
>>>> Hvad er dit forhold til Cybercity?
>>> Skattefrit Bredbånd
>>
>> Pudsigt. Sådan som du forsvarer og reklamerer skulle man tro du var mere
>> end bare en almindelig kunde.
>>
>
> Man kan sikkert også få skattefrit bredbånd som ansat i Cybercity -
> sikkert med lidt ekstra medarbejderrabat for at pushe positive holdninger
> i div. nyhedsgrupper

For grupper er jo ikke til at komme med positive ting om en udbyder om, de
skal sables ned og helst gøre en fjer til 5 høns og ingen begår jo fejl, det
er total bevist handling fra deres side når de begår sådan her kritiske ting
over for deres kunder!

I det store hele så går det jo godt for Cybercity og langt største parten af
deres kunder er tilfreds, men den slags skal man jo helst ikke have med, så
er det ikke sjovt.

Jeg synes det har været en positiv måde de har håndteret kritikken af dem
på, de har brugt den til at se på nogen ting hvordan det stiller kunderne
bedre i fremtiden, det kunne helt sikkert andre lære af.



Carsten \(H\) (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Carsten \(H\)


Dato : 24-02-07 18:31


"Allan Willems Joergensen" <allan@nowhere.dk> skrev i en meddelelse
news:slrneu0ffd.epl.allan@coredump.nowhere.dk...
> Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:
>
>>> Hvad er dit forhold til Cybercity?
>> Skattefrit Bredbånd
>
> Pudsigt. Sådan som du forsvarer og reklamerer skulle man tro du var mere
> end bare en almindelig kunde.

Ja klart, for den her slags gruppe er jo KUN til for at man skal svine
firmaer og udbyder til!!!
De er jo bare ude på at snyde og bedrage, det er jo den slags firmaer
overlever i længden på.

Jeg arbejder ikke for Cybercity, men har med dem at gøre, via mit job og
derfor ved jeg også at den kritik der har været, bliver taget seriøst, fra
en del intern kommunikation og ved at der er blevet lavet tiltag og det er
positivt.

Desuden har jeg selv af flere omgange været kunde hos Cybercity, de sidste
11 - 12 år og ellers været godt tilfreds og er også tilfreds kunde nu igen i
dag og det er også den opfattelse jeg møder i dagligdagen fra andre af deres
kunder, som jeg har med at gøre.

Har været spændt på hvilken reaktionen jeg vil møde i forbindelse med de her
TV programmer og der har faktisk ikke været andet end en enkelt sarkastisk
bemærkning, så jeg føler ikke at der vil give nogen nævneværdige problemer i
mit fremtidig samarbejdes med Cybercity.



Allan Willems Joerge~ (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Allan Willems Joerge~


Dato : 24-02-07 18:48

Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:

> Ja klart, for den her slags gruppe er jo KUN til for at man skal svine
> firmaer og udbyder til!!!

Nej, men det virker nu engang bedst at komme med egen erfaring i stedet
for bare at kaste om sig med linke til pressemeddelelser.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Allan Willems Joergensen

"Sorry, I didn't mean to interupt your fun." Hercules

Carsten \(H\) (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Carsten \(H\)


Dato : 24-02-07 20:12


"Allan Willems Joergensen" <allan@nowhere.dk> skrev i en meddelelse
news:slrneu0ui8.vm9.allan@coredump.nowhere.dk...
> Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:
>
>> Ja klart, for den her slags gruppe er jo KUN til for at man skal svine
>> firmaer og udbyder til!!!
>
> Nej, men det virker nu engang bedst at komme med egen erfaring i stedet
> for bare at kaste om sig med linke til pressemeddelelser.

Hvad er der galt med det!
Den anden side af sagen skal da også fremlyses frem for at høre kun den ene
part.

Desuden så har jeg stor erfaring med selskabet, både privat og
professionelt.



Asbjorn Hojmark (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 24-02-07 22:45

On Sat, 24 Feb 2007 20:11:55 +0100, "Carsten \(H\)" <no@mail.thanks>
wrote:

> Desuden så har jeg stor erfaring med selskabet, både privat og
> professionelt.

Det er altid en god idé at nævne sit eget forhold til et firma, når
man giver det sine anprisninger eller kritik... Og det gælder især,
hvis det er et professionelt forhold.

-A
--
Hvis du bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert
eneste indlæg, ser jeg ikke dine indlæg. Jeg filtrerer dem bort.

Carsten \(H\) (25-02-2007)
Kommentar
Fra : Carsten \(H\)


Dato : 25-02-07 01:02


"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> skrev i en meddelelse
news:pac1u25ple36t5q5ehabtumart1orj9dg2@hojmark.net...
> On Sat, 24 Feb 2007 20:11:55 +0100, "Carsten \(H\)" <no@mail.thanks>
> wrote:
>
>> Desuden så har jeg stor erfaring med selskabet, både privat og
>> professionelt.
>
> Det er altid en god idé at nævne sit eget forhold til et firma, når
> man giver det sine anprisninger eller kritik... Og det gælder især,
> hvis det er et professionelt forhold.

Hvis jeg ikke kunne stå inden for produktet, så vil jeg heller ikke anbefale
det professionelt.



Lars C (22-02-2007)
Kommentar
Fra : Lars C


Dato : 22-02-07 22:19

Knud skrev:

>Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste LOL
>
>http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx
>
Dengang Tiscali eksisterde sagde de også om dem selv at de havde
Danmarks bedste kundeservice. Det var også Teleperformance A/S der gav
dem den titel :)
Det siger mere om Teleperformance A/S end om Tiscali og Cybercity.
De har vidst også udnævnt Tele2 til en virksomhed med god kundeservice
:)



--
Lars C

Carsten \(H\) (24-02-2007)
Kommentar
Fra : Carsten \(H\)


Dato : 24-02-07 14:03


"Knud" <knud@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:45ddeaf6$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste LOL
>
> http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx

Ja det siger jo bare hvor meget de andre selskaber så stinker, hvis de
tilfælde vi har set på TV om Cybercity er så slemme!




Claus Krogsgaard (26-02-2007)
Kommentar
Fra : Claus Krogsgaard


Dato : 26-02-07 09:44

Carsten (H) skrev:
> "Knud" <knud@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:45ddeaf6$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste LOL
>>
>> http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx
>
> Ja det siger jo bare hvor meget de andre selskaber så stinker, hvis de
> tilfælde vi har set på TV om Cybercity er så slemme!
>
>
>
Du kan jo lave en tilfældig rundringning til kundeservice.

TDC kommer man typisk igennem på under fem. min. CC skal man vente i 30
- 45... Og så skal man samtidig betale for det. Når man kommer igennem
hos CC, så er medarbejderen jo typisk kun gearet til lette
supportopgaver og kan endnu mindre svare på spørgsmål omkring teknik
eller regninger... De er så inkompetente at det gør helt ondt.

/Claus

Mads (26-02-2007)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 26-02-07 10:22

On Mon, 26 Feb 2007 09:44:06 +0100, Claus Krogsgaard
<claus@krogsgaard.dk> wrote:

>TDC kommer man typisk igennem på under fem. min. CC skal man vente i 30
>- 45... Og så skal man samtidig betale for det. Når man kommer igennem
>hos CC, så er medarbejderen jo typisk kun gearet til lette
>supportopgaver og kan endnu mindre svare på spørgsmål omkring teknik
>eller regninger... De er så inkompetente at det gør helt ondt.
>
>/Claus

Sjovt nok, så havde jeg præcis den modsatte oplevelse med CC
for nylig. Kom igennem på 5 minutter og fik fat i en venlig og
kompetent support medarbejder.

Til gengæld har TDC trukket min gamle mor rundt i manegen
i flere måneder nu. Hun ville opsige sit internet abb. og istedet
lukkede de både internet og telefon hvorpå de brugte uger
på at få åbnet telefonen igen. Ikke smart når der er tale om
en ældre invalid person som har et nødkald koblet til telefonen
i tilfælde af at der sker noget.

mvh Mads


MN (26-02-2007)
Kommentar
Fra : MN


Dato : 26-02-07 18:39


"Claus Krogsgaard" <claus@krogsgaard.dk> skrev i meddelelsen
news:q5xEh.15$Lr5.3@news.get2net.dk...
> Carsten (H) skrev:
>> "Knud" <knud@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:45ddeaf6$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>> Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste LOL
>>>
>>> http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx
>>
>> Ja det siger jo bare hvor meget de andre selskaber så stinker, hvis de
>> tilfælde vi har set på TV om Cybercity er så slemme!
>>
>>
>>
> Du kan jo lave en tilfældig rundringning til kundeservice.
>
> TDC kommer man typisk igennem på under fem. min. CC skal man vente i 30 -
> 45... Og så skal man samtidig betale for det. Når man kommer igennem hos
> CC, så er medarbejderen jo typisk kun gearet til lette supportopgaver og
> kan endnu mindre svare på spørgsmål omkring teknik eller regninger... De
> er så inkompetente at det gør helt ondt.
>
Alle de gange jeg har haft brug for kundeservice eller support, har jeg max.
ventet 10 min. Og har medarbejderen ikke kunne hjælpe mig, er jeg blevet
ringet op inden for den første time af en mere kompetent medarbejder.

Mogens


Carsten \(H\) (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Carsten \(H\)


Dato : 04-03-07 09:40


"Claus Krogsgaard" <claus@krogsgaard.dk> skrev i en meddelelse
news:q5xEh.15$Lr5.3@news.get2net.dk...
> Carsten (H) skrev:
>> "Knud" <knud@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:45ddeaf6$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>> Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste LOL
>>>
>>> http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx
>>
>> Ja det siger jo bare hvor meget de andre selskaber så stinker, hvis de
>> tilfælde vi har set på TV om Cybercity er så slemme!
>>
>>
>>
> Du kan jo lave en tilfældig rundringning til kundeservice.
>
> TDC kommer man typisk igennem på under fem. min. CC skal man vente i 30 -
> 45... Og så skal man samtidig betale for det. Når man kommer igennem hos
> CC, så er medarbejderen jo typisk kun gearet til lette supportopgaver og
> kan endnu mindre svare på spørgsmål omkring teknik eller regninger... De
> er så inkompetente at det gør helt ondt.
>
> /Claus

Under 2 min og jeg er igennem til Cybercity, ringer tit på vegne af mine
kunder og har fået løst eller svar på mine ting, hver gang.

Hos TDC oplevet jeg at der kunne gå flere dage før tingene blev løst og jeg
blev ringet tilbage.

Tele2 var helt håbløst, fik bare en sluder for en slader.




"Morten Bjergstrøm" (22-02-2007)
Kommentar
Fra : "Morten Bjergstrøm"


Dato : 22-02-07 21:58

"The CassMan" <nogen@microsoft.com> skrev:

> Jeg synes nu han gjorde det godt, ham der var ind at tale for CC.
> Han var hudløst ærlig omkring tingene, og at det var for dårligt.
> Det er SÅ pinligt når folk prøver at tale udenom.

Tjo men det er et gammelkendt problem, at CyberCity er glimrende så
længe forbindelsen fungerer, men så snart der opstår problemer af den
ene eller anden slags så går det galt.

--
Morten http://miljokemi.dk
Chilidyrkning med debatforum http://miljokemi.dk/chili
Fotogalleri http://miljokemi.dk/coppermine

Lars C (22-02-2007)
Kommentar
Fra : Lars C


Dato : 22-02-07 22:22

Morten Bjergstrøm skrev:

>"The CassMan" <nogen@microsoft.com> skrev:
>
>> Jeg synes nu han gjorde det godt, ham der var ind at tale for CC.
>> Han var hudløst ærlig omkring tingene, og at det var for dårligt.
>> Det er SÅ pinligt når folk prøver at tale udenom.
>
>Tjo men det er et gammelkendt problem, at CyberCity er glimrende så
>længe forbindelsen fungerer, men så snart der opstår problemer af den
>ene eller anden slags så går det galt.

Hvis du indsætter Tiscali de steder hvor der står Cybercity, lyder det
ligesom dengang det firma eksisterede. Da jeg var kunde hos Tiscali
havde jeg ingen problemer med dem, man skulle bare lade være med at
kontakte deres kundeservice. Selve internetdelen fejlede absolut ingen
ting :))


--
Lars C

jama (23-02-2007)
Kommentar
Fra : jama


Dato : 23-02-07 11:24



Lars C wrote:
> Morten Bjergstrøm skrev:
>
>> "The CassMan" <nogen@microsoft.com> skrev:
>>
>>> Jeg synes nu han gjorde det godt, ham der var ind at tale for CC.
>>> Han var hudløst ærlig omkring tingene, og at det var for dårligt.
>>> Det er SÅ pinligt når folk prøver at tale udenom.
>>
>> Tjo men det er et gammelkendt problem, at CyberCity er glimrende så
>> længe forbindelsen fungerer, men så snart der opstår problemer af den
>> ene eller anden slags så går det galt.
>
> Hvis du indsætter Tiscali de steder hvor der står Cybercity, lyder det
> ligesom dengang det firma eksisterede. Da jeg var kunde hos Tiscali
> havde jeg ingen problemer med dem, man skulle bare lade være med at
> kontakte deres kundeservice. Selve internetdelen fejlede absolut ingen
> ting :))

Nu er det noget svært ikke at bruge suport afd. som i daglig omtale, hedder
Kundecenter med "service", den service, der ikke er der.
Men det korte eller lange er. Du er jo nød til, at bruge Kundeservice, hvis
du får regninger. Og særli, hvis du ikke har fået det, De vil ha betalling
for. Så hjælper det ikke rigtig noget, Deres Internet ellers køre fint for
Andre, men ikke gør for Dem, De får istedet med Regninger og Riber Trusler
Sikke et selskab, men det var jo også en OsteHandler, med en Fortid, som
Svindler, der startede CyberCity. Og nu gider jeg ikke høre noget om, at hva
Fanden kender jeg til CyberCity. Ja det gør jeg, og Jeg var enda mellem de
1000 første, der fik Dem som Oberatør, for mange mange år siden. Har Dem
ikke mere, men kan gendkende det med Regninger, som man ikke havde fået
noget for, derfor er De IKKE min Operatør Mere.!
Mv og Kammeratlig Hilsen ( til CyberCity)
Jama



The Cassman (23-02-2007)
Kommentar
Fra : The Cassman


Dato : 23-02-07 15:56

"jama" <nonspam@mail.com> wrote in message
news:45dec12e$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> Lars C wrote:
>> Morten Bjergstrøm skrev:
>>
>>> "The CassMan" <nogen@microsoft.com> skrev:
>>>
>>>> Jeg synes nu han gjorde det godt, ham der var ind at tale for CC.
>>>> Han var hudløst ærlig omkring tingene, og at det var for dårligt.
>>>> Det er SÅ pinligt når folk prøver at tale udenom.
>>>
>>> Tjo men det er et gammelkendt problem, at CyberCity er glimrende så
>>> længe forbindelsen fungerer, men så snart der opstår problemer af den
>>> ene eller anden slags så går det galt.
>>
>> Hvis du indsætter Tiscali de steder hvor der står Cybercity, lyder det
>> ligesom dengang det firma eksisterede. Da jeg var kunde hos Tiscali
>> havde jeg ingen problemer med dem, man skulle bare lade være med at
>> kontakte deres kundeservice. Selve internetdelen fejlede absolut ingen
>> ting :))
>
> Nu er det noget svært ikke at bruge suport afd. som i daglig omtale,
> hedder Kundecenter med "service", den service, der ikke er der.
> Men det korte eller lange er. Du er jo nød til, at bruge Kundeservice,
> hvis du får regninger. Og særli, hvis du ikke har fået det, De vil ha
> betalling for. Så hjælper det ikke rigtig noget, Deres Internet ellers
> køre fint for Andre, men ikke gør for Dem, De får istedet med Regninger og
> Riber Trusler
> Sikke et selskab, men det var jo også en OsteHandler, med en Fortid, som
> Svindler, der startede CyberCity. Og nu gider jeg ikke høre noget om, at
> hva Fanden kender jeg til CyberCity. Ja det gør jeg, og Jeg var enda
> mellem de 1000 første, der fik Dem som Oberatør, for mange mange år siden.
> Har Dem ikke mere, men kan gendkende det med Regninger, som man ikke havde
> fået noget for, derfor er De IKKE min Operatør Mere.!
> Mv og Kammeratlig Hilsen ( til CyberCity)
> Jama
Man bliver jo ør i hovedet af at læse dine indlæg med skiftevis store og små
bogstaver. Er det med vilje?



Flemming Lynggaard (07-03-2007)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 07-03-07 14:07


"jama" <nonspam@mail.com> wrote in message
news:45dec12e$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>

> noget for, derfor er De IKKE min Operatør Mere.!
> Mv og Kammeratlig Hilsen ( til CyberCity)
> Jama
>
Husk pillen.. husk pillen..

F



Sune (22-02-2007)
Kommentar
Fra : Sune


Dato : 22-02-07 21:40

On Thu, 22 Feb 2007 16:37:31 +0100, Sune <april2005@tdcadsly.dk> wrote:

>Nogen som ved hvilken udbyder det er ?
>Cybercity?

Dårligt program.

Hos ethvert firma der har 200.000 kunder, _skal_ det gå fuldstændigt galt for nogle af kunderne.
Intet mærkeligt i det.

Mvh
Sune

Peter T. (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Peter T.


Dato : 23-02-07 01:14

Sune udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hos ethvert firma der har 200.000 kunder, _skal_ det gå fuldstændigt
> galt for nogle af kunderne. Intet mærkeligt i det.

Jeg tænker det samme. Men samtidig tænker jeg påom der virkelig *er* noget
om historien. Jeg selv har ikke haft problemer hos CC.
Men da jeg skulle hjælpe en anden med at få CC efter hun havde overtaget
min lejlighed, hvor jeg havde CC før, så var der kun en endeløs række af
problemer. Det tog hende 5 måneder (hun var ihærdig) + regninger og
rykkere for ikke-eksisterende internetforbindelse overhovedet at få en
internetforbindelse.

--
"MUH!" sagde koen, hvorpå landmanden tænkte "Det var lige godt satans!".
Han drejede på sin kasket, og mumlede "Sikke' et held, at den ikke
snakker fransk.". Da blev Lamborghinien startet og han kørte væk.

Kim Jørgensen (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Kim Jørgensen


Dato : 23-02-07 09:25


"Sune" <april2005@tdcadsly.dk> wrote in message
news:iovrt2tjnei7oklvf4tlof0okmdrfa7ajs@4ax.com...

> Hos ethvert firma der har 200.000 kunder, _skal_ det gå fuldstændigt galt
> for nogle af kunderne.
> Intet mærkeligt i det.

Endelig manglede historien det tvist, at CC's underleverandør TDC er dem som
"måske" ikke kan finde vej ud til CC's kunder. Det var dog flot at CC tog
hele æren for balladen.

// Kim



JJ (23-02-2007)
Kommentar
Fra : JJ


Dato : 23-02-07 15:18


"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> wrote in message
news:45dea512$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Sune" <april2005@tdcadsly.dk> wrote in message
> news:iovrt2tjnei7oklvf4tlof0okmdrfa7ajs@4ax.com...
>
>> Hos ethvert firma der har 200.000 kunder, _skal_ det gå fuldstændigt galt
>> for nogle af kunderne.
>> Intet mærkeligt i det.
>
> Endelig manglede historien det tvist, at CC's underleverandør TDC er dem
> som "måske" ikke kan finde vej ud til CC's kunder. Det var dog flot at CC
> tog hele æren for balladen.

Nu blev det jo nævnt at CC havde registreret forkert adresse i deres system,
og så har de jo nok også giver forkert oplysninger til TDC.

JJ



Lars C (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Lars C


Dato : 23-02-07 15:44

JJ skrev:

>
>"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> wrote in message
>news:45dea512$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Sune" <april2005@tdcadsly.dk> wrote in message
>> news:iovrt2tjnei7oklvf4tlof0okmdrfa7ajs@4ax.com...
>>
>>> Hos ethvert firma der har 200.000 kunder, _skal_ det gå fuldstændigt galt
>>> for nogle af kunderne.
>>> Intet mærkeligt i det.
>>
>> Endelig manglede historien det tvist, at CC's underleverandør TDC er dem
>> som "måske" ikke kan finde vej ud til CC's kunder. Det var dog flot at CC
>> tog hele æren for balladen.
>
>Nu blev det jo nævnt at CC havde registreret forkert adresse i deres system,
>og så har de jo nok også giver forkert oplysninger til TDC.

Bare underligt at regningerne fra CC kom det rigtige sted hen.


--
Lars C

Peter Brodersen (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 23-02-07 16:34

On Fri, 23 Feb 2007 15:43:56 +0100, Lars C <lars@c.invalid> wrote:

>>Nu blev det jo nævnt at CC havde registreret forkert adresse i deres system,
>>og så har de jo nok også giver forkert oplysninger til TDC.
>
>Bare underligt at regningerne fra CC kom det rigtige sted hen.

Ikke nødvendigvis. Jeg oplevede selv en anden operatør pludselig ændre
min adresse fra én sal til en anden. Da jeg efter flere mails og breve
endelig fik adressen rettet (de ville ikke rette kontaktoplysninger
pr. e-mail, selv om de selv havde oprettet fejlen i første omgang),
blev fakturerings-adressen ændret, men installationsadressen forblev
den samme fejlagtige.

Ideelt er det også fint nok, at der kan være forskellige oplysninger
for installations- og faktureringsadresse. I praksis vil der
sandsynligvis være en lang række adresser, som flyder rundt i en lang
række tekniske systemer og CRM-systemer med kun vilkårlige koblinger
og uden mulighed for rent faktisk at kunne sikre overensstemmelse med
at faktureringsadressen rent faktisk er lig med installationsadressen.
I stedet bliver den samme adresse blot oprettet i forskellige
systemer, uden informationer om, hvordan adressen blev oprettet i
første omgang og under hvilke vilkår.

--
- Peter Brodersen
Kendt fra Internet

Kim Jørgensen (23-02-2007)
Kommentar
Fra : Kim Jørgensen


Dato : 23-02-07 21:41


"JJ" <jj@get.kd> wrote in message
news:45def788$0$47916$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Nu blev det jo nævnt at CC havde registreret forkert adresse i deres
> system, og så har de jo nok også giver forkert oplysninger til TDC.

Ok, det spottede jeg så ikke lige, jeg så blot 2 vejnavne der mindede om
hinanden.

// Kim



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177438
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408040
Brugere : 218879

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste