Hvilken trådløs router til CC?
Fra : agricolaagricola@hot~

Dato : 22-02-07 10:38

Hej i gruppen.

Hvis man vil ud og investere i sin egen trådløse router til en CC
8Mbit forbindelse, hvilket mærke/model vil i så anbefale?

Der skal lige siges at jeg regner med at opgradere til 20Mbit når/hvis
det bliver muligt for mig, så routeren skal helst kunne håndtere
dette.

mvh
Lars

Fra : Finn S. Nielsen

Dato : 22-03-07 04:55

<agricolaagricola@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

>Der skal lige siges at jeg regner med at opgradere til 20Mbit når/hvis
>det bliver muligt for mig, så routeren skal helst kunne håndtere

Jeg sidder på en Zyxel Prestige 660HW-T1 Trådløs router + ADSL2+ modem (i
Sydamerika) Den fungerer fint. Den europæiske model til alm. analog
telefonlinje hedder P660HW-D1. Der andre der kan sende længere (med 3
antenner stikkende ud), men den her er billig. ca. 3-400 kr.

mvh..

Finn Nielsen