TDC's bredbånds TV
Fra : Per

Dato : 21-02-07 21:51

Hvem i alverden vil betale 180kr/md for at se nogle kanaler de kan tage
gratis i forvejen?

Fra : Erling S.

Dato : 21-02-07 22:01

Per skrev:
> Hvem i alverden vil betale 180kr/md for at se nogle kanaler de kan tage
> gratis i forvejen?

Hej.
Det er da en meget interesant oplysning.
Har du en liste over de kanaler, der er gratis i forvejen, samt
hvor de kan ses?
/Erling

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 21-02-07 22:43

Erling S. skrev:

> Hej.
> Det er da en meget interesant oplysning.
> Har du en liste over de kanaler, der er gratis i forvejen, samt
> hvor de kan ses?
> /Erling

Pakkerne kan ses her:
http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_tv_tv_priser

/Claus

Fra : Erling S.

Dato : 22-02-07 09:06

Claus Krogsgaard skrev:

> Pakkerne kan ses her:
> http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_tv_tv_priser
>
> /Claus
Det var ikke det jeg spurgte om.
Jeg spurgte om de steder, hvor kanalerne kunne ses gratis.
/Erling

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 21-02-07 22:44

Per skrev:
> Hvem i alverden vil betale 180kr/md for at se nogle kanaler de kan tage
> gratis i forvejen?

Hvilke af disse pakker koster 180,-/mdr??
http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_tv_tv_priser

Fra : Karsten Andersen

Dato : 22-02-07 08:51

Wed, 21 Feb 2007 22:43:52 +0100, skrev Claus Krogsgaard, på 8 linier,
i <45dcbd1f$0$6695$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, :

TDC TV Basis
Med hd recorder

Ok 178 kr.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Anders S.

Dato : 25-02-07 20:18

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Wed, 21 Feb 2007 22:43:52 +0100, skrev Claus Krogsgaard, på 8 linier,
> i <45dcbd1f$0$6695$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, :

Bare surt at man kun kan se en kanal ad gangen, så selv om du har 4 tv kan
du kun se 1 kanal på alle!

http://kundeservice.tdc.dk/privat/tv/faq.php?id=6064

MVH
Anders

Fra : Kasper S Nielsen

Dato : 22-02-07 13:30

> Det var ikke det jeg spurgte om.
> Jeg spurgte om de steder, hvor kanalerne kunne ses gratis.

Dét kan de da i hele danmark med en DVB-T reciever, hvis du vel at
mærke har betalt din licens. Og dét har du naturligvis når du har et
TV eller hvis din internetforbindelse er 256kbit+

Fra : Erling S.

Dato : 22-02-07 13:36

Kasper S Nielsen skrev:

> Dét kan de da i hele danmark med en DVB-T reciever, hvis du vel at
> mærke har betalt din licens. Og dét har du naturligvis når du har et
> TV eller hvis din internetforbindelse er 256kbit+

Ja, det har du jo ret i.
Jeg tænkte nu mere på den pakke, der koster 199 kr. (basis + family),
da jeg stillede spørgsmålet.
/Erling

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 22-02-07 19:21

Erling S. skrev:

> Ja, det har du jo ret i.
> Jeg tænkte nu mere på den pakke, der koster 199 kr. (basis + family),
> da jeg stillede spørgsmålet.
> /Erling

Den kan man ikke tage på antenne og dermed heller ikke gratis. Den pakke
Per referere til er Basis til 109,-/mdr. Den indeholder "kun" DR og TV2...

Man kunne godt forestille sig det er derfor de køre kampagne med 69,- i
rabat på pakken Basis + Family, således den kan erhverves til 199,- det
første år, med optage funktion.

/Claus

Fra : Renè

Dato : 23-02-07 05:57

"Claus Krogsgaard" <claus@krogsgaard.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Man kunne godt forestille sig det er derfor de køre kampagne med 69,- i
> rabat på pakken Basis + Family, således den kan erhverves til 199,- det

jeg har nu bestilt den store pakke får den i næste uge.
syntes det er et godt alternativ,(off topic,nogle der har et link om den
digitale boks)

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-02-07 12:02

Claus Krogsgaard <claus@krogsgaard.dk> crashed Echelon writing

> Den kan man ikke tage på antenne og dermed heller ikke gratis. Den
> pakke Per referere til er Basis til 109,-/mdr. Den indeholder "kun" DR
> og TV2...

+Infokanalen +Ekstrakanalen +Lej film

--
Bjarke Andersen