Hvor kan jeg få mine mobil telefoner låst ~
Fra : Indsatsfotograf: Ole~

Dato : 18-02-07 02:36

Hej.
Jeg har købt

en Samsung D-900 og en SonyEricsson z530i hos DLG Tele som er simlåst.
Hvor kan jeg gå hen for at gå dem låst op med det sammen så jeg kan bruge
mine telefoner til alle kort/alle selskaber?

Jeg bor mellem Randers & Hobro.

Kan nogen hjælpe mig for skulle gerne have telefonerne med hjem igen samme
dag.

Med venlig hilsen

Ole Christiansen

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 18-02-07 10:37

"Indsatsfotograf: Ole Eli Christiansen" <oec@lyn-fotograf.dk> skrev i en
meddelelse news:45d7ad8d$0$52200$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Se www.dkunlock.dk alternativt så kontakt mig.

--

Mvh. Lars, 12unlock
www.12unlock.dk

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Indsatsfotograf: Ole~

Dato : 18-02-07 15:12

Hej Lars.

Den side du gav min kunne ikke bruges.

Jeg kontakter dig for nærmere aftale for oplykning af mobilerne.

Tak for hjælpen & Go´ weekend

Venlig hilsen

Ole Christiansen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-02-07 17:09

Her kan du måske også finde en www.find-unlocker.dk

Fra : Carsten

Dato : 22-02-07 22:25

Ellers kan du se her: http://www.helloo.dk/kontakt.html

Jeg har 2 gang fået låst tlf af ham, ude på det Blå Marked i Randers. Og
det virker fint (begge gange med SonyErricon Z800I).

Mvh
Carsten