Batteriskift i Polar pulsur
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 17-02-07 22:36

Hej

Jeg har fundet mit Polar pulsur frem efter et stykke tid, hvor jeg
ikke har brugt det.
Desværre kan jeg ikke få liv i pulsuret, så batteriet i uret (og nok
også senderen) er nok færdige.

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvilken model jeg har. Manualen dertil
er til "m62, m61, m32, m31". På senderen står der "Wearlink Coded"

Hvor kan man købe nye batterier henne?

mvh
Michael KRistensen

Fra : ks

Dato : 20-02-07 18:45

find en forhandler der sælger polar og bed dem sende det ind til
batteriskift.... du skal ikke begynde at rode ved det selv. så ryger
garantien---

mvh
kenneth

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 14-10-07 21:00

"ks" <kenned@FJERNSPAMofir.dk> skrev i en meddelelse
> find en forhandler der sælger polar og bed dem sende det ind til
> batteriskift.... du skal ikke begynde at rode ved det selv. så ryger
> garantien---

Der er sku ikke garanti på sådan et gammelt ur. Men ja man kan jo også
kontakte polar direkte: http://www.polar-danmark.dk/

Per