Bailine
Fra : Niau

Dato : 14-02-07 21:41

Hej alle.

Jeg har lige prøvet en gratis prøvebehandling hos Bailine og synes at
konceptet er meget godt.

Er der nogen, der har erfaringer med Bailine og som har lyst til at fortælle
om dem?

mvh Nhi

Fra : Marie

Dato : 17-02-07 11:36

On 14 Feb., 21:41, "Niau" <n...@sol.dk> wrote:
> [...]
> konceptet er meget godt.
>
> Er der nogen, der har erfaringer med Bailine og som har lyst til at fortælle

Hej Nhi,

Jeg er selv i "behandling" ved Bailine og har været det over en lang
periode. Min erfaring er god og der er garanti for centimetertab rundt
på kroppen. Du skal så vide at det selvfølgelig ikke er en undskylding
for at se nærmere på din kost og motion. Hvis jeg skulker med mine
behandlinger kan det straks måles på mine centimeter. Jeg bruger
Bailine som et ekstra skub i den rigtige retning. Jeg træner ved siden
af og kan mærke og se en mærkbar forskel. Men husk du skal følge dem
og ihvertfald træne og holde det ved lige. Skriv endelig hvis du vil
vide mere

VH

Marie

Fra : Dorrit Jensen

Dato : 15-04-07 22:02

Yes, det er bare godt. Har selv gået der i flere år. Desværre
har jeg ikke råd til 2-3 behandlinger om ugen. Dert gjorde jeg i
begyndelsen, og det virkelig noget. Nu går jeg mest for at
blive "strammet op".

Held og lykke.