Fax på CC telefoni
Fra : Per JM Olsen

Dato : 16-02-07 19:55

Hej

Er der nogle der har fået alm fax til at virke på CC telefoni?

Jeg har problemer med at få det til at virke, det er ligsom om der er ekko
på linjen, faxen når ikke at få udvækslet hastighed, da der kommer ekko....

--
Med Venlig Hilsen
Per JM Olsen

Mailto:Perjmolsen@gmail.com

Blomstermarken 2
DK-9530 Støvring
Phone:96 86 66 94
Mobile: 61 60 21 05

Fra : Søren Reinke

Dato : 16-02-07 20:09

Per JM Olsen wrote:
> [...]
> på linjen, faxen når ikke at få udvækslet hastighed, da der kommer ekko....

Jeg mener faktisk at der et sted i deres betingelser står fax ikke kan
bruges over deres telefoni løsning.

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Madsen58

Dato : 17-02-07 00:21

Per JM Olsen wrote:
> [...]
>
> Jeg har problemer med at få det til at virke, det er ligsom om der er
> ekko på linjen, faxen når ikke at få udvækslet hastighed, da der

Klip fra deres side:
Kan jeg benytte modem og fax med Cybercity Telefoni?
I de fleste tilfælde kan man godt benytte både fax og modem. Hvis det ikke
kan lade sig gøre, hvor du bor, vil du få en besked om det, når du bestiller
Cybercity Telefoni.

link:http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand_og_telefoni/spoergsmaal_og_svar/generelt/
--
Hilsen Madsen

Fra : Per JM Olsen

Dato : 17-02-07 16:48

> [...]
> I de fleste tilfælde kan man godt benytte både fax og modem. Hvis det ikke
> kan lade sig gøre, hvor du bor, vil du få en besked om det, når du

Hej

Ja det faldte jeg også lige over, og har lige kikket papirene igennem, der
er intet nævnt... så skulle det jo virke... men ak nej... har prøvet at
skrevet cc support en mail, for at se om de kan hjælpe

Mvh Per

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-07 21:37

On Fri, 16 Feb 2007 19:54:42 +0100, "Per JM Olsen"
<perjmolsen@hotmail.com> wrote:

>Er der nogle der har fået alm fax til at virke på CC telefoni?

Jeg har fax (i en "multifunktionsprinter") over CC-telefoni gennem
lang tid uden problemer.

>Jeg har problemer med at få det til at virke, det er ligsom om der er ekko
>på linjen, faxen når ikke at få udvækslet hastighed, da der kommer ekko....

Det berygtede ekko-problem. Det kan løses (men løsningen afhænger af,
hvilken router du har - ring til supporten).

--
Jakob Paikin, Copenhagen, Denmark
E-mail in spam-safe form: jakob "at" paikin "dot" dk