vise .pdf i program
Fra : Thomas Sørensen

Dato : 14-02-07 12:46

Hej

Jeg har et program hvor jeg gerne vil åbne et .pdf dokument.

Programmet er et fuldskærmsprogram hvor det ikke må være muligt at komme
"ud" i explorer, slette filer etc...

jeg har prøvet at sætte en microsoft Webbrowser active-x ind, men det giver
mig problemer da det ikke er muligt at fjerne højreklik menuen på denne
activeX. (hvor man kan komme ud i internet-explorer via punktet 'look up
""' )

nogle der har nogle ideer til hvordan dette ellers kunne gøres ?

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 12:53

"Thomas Sørensen" <spam@spam.com> wrote in message
> [...]
> 'look up ""' )
>
> nogle der har nogle ideer til hvordan dette ellers kunne gøres ?

Installer en anden PDF-viewer end den du har nu... (jeg gætter Adobe?). Det
er jo Adobe's højreklik-menu der vises, så hvis du finder et andet program
og får det til at overtage PDF-visning (særligt embedded) kan du sikkert
klare problemet sådan.

mvh
///M