Nemt at gå ned i vægt og holde den !!
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 13-02-07 22:45

Hej !!
Det var dog en dejlig uddybende debat omkring suppekuren !!.
I virkeligheden er det jo så let at tabe sig -- og holde vægten, man
skal jo generet blot lade være med at spise fødevarer med mange
kalorier, holde sig fra brød, mel, pasta, ris, kartofler, fedt
svinekød og andre fedende sager som f. eks. sukker / sukkerholdige
søde ting og så spise en masse grøntsager og frugt ( ikke bananer),
fisk og magert oksekød, men lade være med at drikke øl og vin.
Så enkelt er det !!!
Men hvis man nu vil tabe sig hurtigt før man starter på denne sunde
levevis hvad så ?? Ja så er der jo hvidkålskuren og selv om man jo
ikke må spise kartofler, ja så er der jo også kartoffelkuren, prøv at
gå på Google og læs om kartoffelkuren fra HELSENYT !!!
Hov !! hvad var det, kan man blive slank af i store mængder at spise
noget man ikke må ???
Hvad er jeres erfaringer ?
Med venlig hilsen
Hans

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 14-02-07 00:18

"Hans Mikkelsen (slet QPO61)" <bkfoto3@QPO61mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gå på Google og læs om kartoffelkuren fra HELSENYT !!!
> Hov !! hvad var det, kan man blive slank af i store mængder at spise

Der er intet, man ikke må spise *S*

> Hvad er jeres erfaringer ?

At spiser du færre kalorier, end du forbruger, så kan du tabe dig selvom
kalorierne kommer fra chokolade, kartofler, vingummi eller flæskesvær.

Mvh. Lisbeth

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-02-07 15:29

Lisbeth Jacobsen wrote:
> Der er intet, man ikke må spise *S*

Årh det ved jeg nu ikke... hvad med fx. stryknin? ;)

> At spiser du færre kalorier, end du forbruger, så kan du tabe dig selvom
> kalorierne kommer fra chokolade, kartofler, vingummi eller flæskesvær.

Og at det er vigtigt at spise mange måltider, helst en 6 stykker om
dagen. de 3 er det man populært kalder mellemmåltider.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-02-07 15:23

Hans Mikkelsen (slet QPO61) skrev den 13-02-2007 22:44:
> [...]
> søde ting og så spise en masse grøntsager og frugt ( ikke bananer),
> fisk og magert oksekød, men lade være med at drikke øl og vin.

hurra, en sundhedens nobelpris på vej til Hans Mikkelsen.

> Men hvis man nu vil tabe sig hurtigt før man starter på denne sunde
> levevis hvad så ??

Hvad indebærer den: sunde levevis?

> Ja så er der jo hvidkålskuren og selv om man jo
> ikke må spise kartofler,

er hvidkålskuren uden kartofler en sund levevis?

> [...]
> gå på Google og læs om kartoffelkuren fra HELSENYT !!!
> Hov !! hvad var det, kan man blive slank af i store mængder at spise

At man skal starte med at tænke sig om (how to tick).....derefter finde
ud af "what makes you keep ticking"....og så naturligvis: implementere
en sund levevis (tick and tick and tick and tick.)

Nogen foretrækker så et hurtig vægttab og så evig kamp om at holde vægten.
Andre - herunder undertegnede - foretrækker at arbejde med processen og
så ad vej finde ud af, at leve livet.

Lidt ligesom, at tage et plaster af:
- Skal det hives med vold og magt...med risiko for ardannelse og
tilbageskridt af helingsprocesen
eller
- skal man lige undersøge hvor langt såret er helt og først tage
plasteret af, når såret ikke "springer op igen".

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 16-02-07 12:35

Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> skrev:
>Hans Mikkelsen (slet QPO61) skrev
>den 13-02-2007 22:44:
>
>hurra, en sundhedens nobelpris på
>vej til Hans Mikkelsen.

>Hvad indebærer den: sunde levevis?
>
>Hej !!!
Det kunne jo f. eks. være som beskrevet under: www.de3faktorer.dk
Med venlig hilsen Hans

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-02-07 14:40

Hans Mikkelsen (slet 3YA9G) skrev den 16-02-2007 12:34:

> Det kunne jo f. eks. være som beskrevet under: www.de3faktorer.dk

enig

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 14-02-07 21:18

> Hov !! hvad var det, kan man blive slank af i store mængder at spise
> noget man ikke må ???
> Hvad er jeres erfaringer ?

At det er fuldstændig ligegyldigt hvad man spiser og drikker. Det vigtige er
om man har det behov for at tabe sig der medfører at man skruer ned for
kalorierne - at man i Netto/Aldi/Super Brugsen simpelthen ikke "ser" de
ting, der får en til at indtage for mange kalorier. Så kommer resten af sig
selv.

Mvh Maria