Skærme
Fijala 3554
BenQ FP241WZ - nogen har en (eller har bes~
Fra : Bruno

Dato : 14-02-07 00:08

Jeg har selv taget springet i en forventning om at den kommer med 1:1
mulighed, men er der nogen her der har gjort erfaringer allerede? Evt.
bare med FP241W?

Mvh
Bruno

Fra : PA

Dato : 15-02-07 11:51

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse
> Jeg har selv taget springet i en forventning om at den kommer med 1:1
> mulighed, men er der nogen her der har gjort erfaringer allerede? Evt.
> [...]

Jeg går også og venter på at BenQ FB 241 WZ kommer til landet.
Ifølge forums i USA skulle der være 1:1 på de seneste firmvare.
Desværre er der snart tusind indlæg denne forum,men prøv og kik.

http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1066372&page=115

MVH Per

Fra : Bruno

Dato : 17-02-07 14:13

PA wrote:

> [...]
> Ifølge forums i USA skulle der være 1:1 på de seneste firmvare.
> Desværre er der snart tusind indlæg denne forum,men prøv og kik.

Ja, den tråd er slem på den gode måde. 140 sider+ er en del at pløje
igennem. Jeg har læst lidt bagfra og det ser fornuftigt ud omend der
også er rapporter om problemer!

Der er også en tråd her

http://prad.de/board/thread.php?threadid=29394&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1

hvis man altså læser tysk. Forøvrigt en meget seriøs side den ligger på.

Mvh
Bruno