Skærme
Fijala 3554
Syncmaster 940N ved siden af en 913N
Fra : Taba

Dato : 13-02-07 00:11

Jeg går og vil gerne have mig en sekundær skærm som skal stå ved siden af
min gode gamle Samsung Syncmaster 913N. Jeg har kigget på 940N og godt nok
passer de 2 ikke 100% i dimensionerne (940N vs. 913N (H x B): 42.2 cm x 40.8
cm vs. 42.5 cm x 41.7 cm) men er de 3 mm i højden noget man vil lægge mærke
til i daglig dagen (en mindskelse af bredden af skærmen gør mig ikke noget,
det er mere højden jeg er bekymret over)?

Har også tænkt på at anskaffe mig. f.x. en Mirai DML-519N100
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=211217 (i stedet for
940N) men dennes dimensionerne er endnu længere væk fra 913N'erens (43.4 cm
x 42.6 cm). Prisen på denne skræm er ca. 300 kr mindre end 940N, men jeg har
kun haft gode erfaringer med Samsung skræem og Mirai's pris lyder "lidt for
god til at være sand"....?

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum