Skærme
Fijala 3554
Skærm går i dvale og kan ikke vækkes
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 11-02-07 22:54

Har naturligvis deaktiveret dvalefunktionen, og har også været omkring
hybernate, uden virkning.
Der kan gå fra 2 minutter til flere dage mellem den gør det, idag har den
gjort det 4 gange. Jeg får spat af det. For jeg kan kun genstarte - umuligt
at få liv i skærmen igen.
Det er en Orion TFT 17" - problemet har stået på i ½ års tid, men er
eskaleret på det seneste.
Har læst en del om emnet men mange af de ting der foreslåes (f.eks. at ændre
i Bios) skal jeg nok ikke rode mig ud i )
Kan det være køleren der er ved at stå af?
Havde nemlig en til at lave min startknap idag, og han sagde han mente den
var ved at stå af - køleren altså.

/Heidi

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 12-02-07 17:23

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:45cf9075$0$178$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> Kan det være køleren der er ved at stå af?
> Havde nemlig en til at lave min startknap idag, og han sagde han mente den

Du er helt sikker på at det ikke er grafikkortet der låser, har du prøvet
med en anden skærm?
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 13-02-07 21:59

<klip> Du er helt sikker på at det ikke er grafikkortet der låser, har du
prøvet
> med en anden skærm?

Eeh, nej, jeg har ikke sådan liiige en anden skærm ved hånden, men da et
godt bud på en løsning af mystikken. Vil lige se om jeg kan låne en skærm et
og andet sted...
Tak for ideen :)

/Heidi