Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 226BW?
Fra : Flemming

Dato : 10-02-07 13:03

Er der nogen som har erfaringer med denne skærm?

Mvh. Flemming

Fra : Peter [5260]

Dato : 12-02-07 13:37

Ikke lige den model, men jeg har lige købt lillebroderen 205BW.
Den erstattede en 19" Acer fladskærm (1 år gammel).
Subjektivt vurderet, så har Samsung en væsentlig bedre farvedybde og
en bedre kontrast end min "gamle" Acer.
Den er perfekt til kontorapplikationer (2 stk A4-ark kan vises i
naturlig størrelse på skærmen).
Jeg har ikke prøvet den på hurtige 3D-spil bortset fra MS
Flightsimulator, men der trækker den ingen skygger el.lign.

/Peter

Fra : Erik Dan

Dato : 14-02-07 13:08

"Flemming" <boole@sol.dk> wrote in message
> Er der nogen som har erfaringer med denne skærm?
>
> Mvh. Flemming
>-----------------------
Der er en laaaang tråd i dette forum
http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1144130&highlight=samsung+226bw

/ Dan

Fra : Flemming

Dato : 15-02-07 11:13

"Erik Dan" <aaa@aaa.dk> skrev i en meddelelse

> "Flemming" <boole@sol.dk> wrote in message

> Der er en laaaang tråd i dette forum
> http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1144130&highlight=samsung+226bw
>

> / Dan

Tak for dit link. Det ser ud til at være en rigtig god skærm.
Dog er det lidt sur røv at se, de sælges i USA for lidt over 2100 kr., var
det prisen her havde jeg nok nappet 2.

Mvh. Flemming

Fra : Hans

Dato : 17-02-07 19:53

Flemming wrote:
> [...]
> Dog er det lidt sur røv at se, de sælges i USA for lidt over 2100
> kr., var det prisen her havde jeg nok nappet 2.

2100 + Fragt + Moms + Told + Fortoldningsgebyr, så inden du ser dig om er
prisen stort set den samme som herhjemme.

Hans

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 29-05-07 15:28

Flemming skrev den 15-02-2007:
> [...]
>>

> Tak for dit link. Det ser ud til at være en rigtig god skærm.
> Dog er det lidt sur røv at se, de sælges i USA for lidt over 2100 kr., var

Jeg står også overfor mit første indkøb af sådan en type skærm.
Jeg skal bla. bruge den til Cad/Cam.
Er der noget der taler for eller imod præcis denne skærm?
Kai

Fra : Flemming

Dato : 29-05-07 21:16

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Jeg står også overfor mit første indkøb af sådan en type skærm.
> Jeg skal bla. bruge den til Cad/Cam.
> Er der noget der taler for eller imod præcis denne skærm?
> Kai

Jeg ved det faktisk ikke, jeg er kun til spil og internet = skærm med lav
responstid.
Mange skriver at det skal være en anden type panel til billedbehandling, men
CAD/CAM? tror her at det mere ergrafikkortet der skal focuseres på?
Under alle omstændigheder burde du kunne finde oplysningerne her
http://www.flatpanels.dk/ , eller stille et spørgsmål i sidens forum.

Mvh. Flemming