Skærme
Fijala 3554
Pixel politik ViewSonic
Fra : Søren

Dato : 07-02-07 00:26

Hej

Er der nogen der ved om der må være nogen døde pixel på en ViewSonic
vx2235WM lcd skærm.
Butikken siger op til 3 døde pixel, ViewSonic suport siger at det står i
manualen hvor mange der må være hmm..
På deres hjemmside får jeg ellers det indtryk at der ikke må være nogen
defekte pixels.

http://www.viewsoniceurope.com/uk/Support/warranty.htm
Note on Pixel Defect Policy:
For any sub pixel defect (red or green or blue) ViewSonic LCD display
products are warranted in accordance with the ISO standard 13406-2 class II.
On pixels ViewSonic exceeds ISO 13406-2 class II requirements not allowing
for any defective (permanently dark or bright) complete pixel consisting of
red, green, and blue sub pixels ("Zero Pixel Defect Policy").

Mvh Søren

Fra : Esben

Dato : 07-02-07 18:47

"Søren" <ufi@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> allowing for any defective (permanently dark or bright) complete pixel
> consisting of red, green, and blue sub pixels ("Zero Pixel Defect

Jeg læser det som at der ikke må være nogen helt døde eller helt hvide
pixels, og for sub pixels må der være op til 5 defekte.

--
Esben