Forkert gruppe! - Kopi af chippen...
Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 21-01-07 15:38

Som skrevet øverst er det den forkerte gruppe, jeg kan ikke finde en der
passer bedre.

Jeg leder efter nogen der sælger udstyr til at kopiere smartcards / chips i
dankort størrelse, og de skulle ikke være krypterede.

--
Best regards / Mit freundlichen Grüssen / Med venlig hilsen
Søren

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 23-01-07 20:10

http://www.brinck.dk/