Comet de luxe - Brugervejledning
Fra : chris@hsanet.dk

Dato : 31-01-07 23:39

Hejsa Alle
Skulle der ikke være en her i gruppen der ved hvor man kan downloade
en brugervejledning til en gammel "Comet de luxe" bordtelefon ?

Den er ikke at finde på "http://web.kirkscantel.dk"
Chris

Fra : N/A

Dato : 01-02-07 18:55

Fra : chris@hsanet.dk

Dato : 01-02-07 18:55

Hejsa Bent
Ja jeg er stadig interesseret, mailer du den eller skal jeg hente den
på din side ??

Det er bare super
>Chris

Fra : N/A

Dato : 01-02-07 19:12

Fra : chris@hsanet.dk

Dato : 01-02-07 19:12

Hej Bent

OK. tak

Fra : Claus Christiansen

Dato : 04-02-07 14:47

Testresultater af trådløse telefoner <3@0bxHj.dk> wrote in

> Hej igen, Chris.
>
> Jeg prøver at maile den til dig

Du må også meget gerne maile den til undertegnede - takker!

/Claus

--
Claus Christiansen, <mailto:cch@unipeople.dk>, leave the adr. as it is
http://cch.unipeople.dk/