Beocom 6000 - Installation af nyt batteri
Fra : Ukendt

Dato : 13-01-07 14:27

Har købt et nyt batteri og ladet det op hele natten, men tror ikke
telefonen har registreret at der er nyt batteri i.

Har læst at telefonen skal "fortælles" at den har fået et nyt batteri
med følgende kode 9#9#9*655 og OK ..... men det ser ikke ud til at
virke.

Nogle der ved hvad der er galt?

Er der evt. en der har en manual liggende som PDF fil, jeg kan ikke
finde min.

/Michael

Fra : Lars Knudsen

Dato : 13-01-07 18:18

On Sat, 13 Jan 2007 14:26:51 +0100, Michael wrote:

> [...]
>
>Har læst at telefonen skal "fortælles" at den har fået et nyt batteri
>med følgende kode 9#9#9*655 og OK ..... men det ser ikke ud til at

I de to BeoCom 6000 håndsæt vi har satte jeg bare nye batterier i og
så kørte det. Hvad er det der ikke virker?

** Lars

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-07 18:31

On Sat, 13 Jan 2007 18:17:51 +0100, Lars Knudsen
<larsremove@landligtremove.dkaway> wrote:

>I de to BeoCom 6000 håndsæt vi har satte jeg bare nye batterier i og
>så kørte det. Hvad er det der ikke virker?
>
>** Lars
Batteri-indikatoren viser at batteriet er fladt plus den der lyd for
lavt batteri også er der.

Sådan har telefonen opført sig de sidste 4 timer.
Det er som om telefonen tror batteriet er tomt selv om det er fuldt
opladet.

/Michael

Fra : Lars Knudsen

Dato : 14-01-07 11:59

On Sat, 13 Jan 2007 18:31:16 +0100, Michael wrote:

> [...]
>
>Sådan har telefonen opført sig de sidste 4 timer.
>Det er som om telefonen tror batteriet er tomt selv om det er fuldt

Hmm - kan det være batteriet der er defekt?

Jeg købte som sagt nye uoriginale til vores, satte dem i og ladede
natten over - og har fungeret siden.

** Lars

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-07 15:17

On Sun, 14 Jan 2007 11:59:27 +0100, Lars Knudsen
> [...]

>Hmm - kan det være batteriet der er defekt?
>
>Jeg købte som sagt nye uoriginale til vores, satte dem i og ladede

Tror ikke batteriet er defekt, der er stadig strøm på efter over 48
timer.

Ifølge dette link (nederst på siden)
http://www.elkuglen.dk/acatalog/Elkuglen_online_B___O_58.html
skal man "fortælle" telefonen at den har fået nyt batteri, men heller
ikke det hjælper noget.

/Michael

Fra : Johnny

Dato : 13-01-07 23:43

> Er der evt. en der har en manual liggende som PDF fil, jeg kan ikke
> finde min.
>
> /Michael

Manual sendt

Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-07 11:33

On Sat, 13 Jan 2007 23:43:12 +0100, "Johnny" <virker@ikke.dk> wrote:

>Manual sendt
>
>Johnny

Mange tak

Manualen fortæller at jeg skal følge de instruktioner der følger med
det nye batteri, brug kun originale batterier fra din B&O forhandler.

Jeg har så "begået" den fejl at købe et uoriginalt batteri, så jeg
mangler de instruktioner.

Nu har telefonen i øvrigt kørt snart 48 timer med et afladet batteri!!

/Michael