Gejsten tilbage
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 25-01-07 23:18

Hejsa

hvor er det træls, jeg har gennem længere tid tabt ca 12 kg via
vægtvogterne, hvilket jo er super dejligt. sidste gang jeg var der var i
november, men så træf julehandlen ind på mit job, og jeg kom ikke til deres
møder og er nu udmeldt igen. jeg vil helt vildt gerne af med de sidste 5-7
kg, men jeg har bare ikke gejsten til at komme igang igen hvorend jeg gerne
ville.

Er der andre der har prøvet det og hvad har i gjort på at komme på banen
igen?

Jeg ved jo godt hvad der skal til for at kg kommer af, men det er lige
letter sagt end gjort

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-01-07 00:14

Bolette Nielsen skrev den 25-01-2007 23:18:
> [...]
> ville.
>
> Er der andre der har prøvet det og hvad har i gjort på at komme på banen

Du har forhåbentlig gjort dig nogen tanker om hvad du egentlig kan opnå
ved at tabe ca 17-19 antal kilo? Før du gik igang.

Prøv at tænk tilbage på hvilke argumenter/historier du fortalte dig selv
, som så gjorde, at du valgte som du gjorde.

Kan du genfortælle historien hhv. genskabe argumenterne?
Du kan fx lave en slags status i forhold til din oprindelige historie og
se om den er kommet nærmere din dagligdag.

Overvej hvilken historie hhv. argumenter som kan få dig til at gå det
"sidste" stykke.

"Sidste" i citations-tegn fordi: hurra for at du har tabt dig kiloene.
Den lange seje træk er dog vægtkontrollen bagefter.
Her bør du allerede nu lave dig nogen overvejelser hvilke værdier som
ligger til grund for din dagligdag.
Godt nok er du blevet lettere, men det er ikke blevet lettere af den
grund.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til