Digital vægt - body fat og kcals
Fra : Morten Rasmussen

Dato : 22-01-07 20:20

Jeg har netop fået mig en ny vægt ('Salter'), ikke specielt dyr så
super er den nok ikke! Men er der nogle der kan hjælpe mig med at
'forstå/tolke den'!?

Jeg er 31 år, 175 cm og 82-83 kg. BMI 26-27.

Vægten viser (gennimsnit over 2 uger) min 'body fat' er mellem 33 og
34%. Jeg har læst at den bør være mellem 11 og 21 for mig, så det
lyder jo af meget over. Jeg mener ikke selv at 'det er'/'jeg har' et
problem, men hvordan skal jeg tolke dette?

Vægten viser (gennimsnit over 2 uger) min 'kcals' er mellem 1610 og
1640, hvordan skal dette læses/forstås? Jeg styrketræner og svømmer
2-3 gange om ugen men har et stillesiddende arbejde.

Mange tak for evt. svar - nu er der håndbold (i tv)!

Mvh. Morten