Hvilke madvarer indeholder kalk eller jern
Fra : Steen

Dato : 19-01-07 21:08

Findes der ikke en hjemmeside, som indeholder en oversigt over, hvad der er
i forskellige madvarer. Jeg er specielt interesseret i at vide, hvilke
madvarer (eller råvarer), der indeholder kalk eller jern.

(Jeg ved selvfølgelig godt, at mælk indeholder kalk, og der er jern i
oksekød og lever, men derudover...)

/Steen

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-01-07 17:55

Steen skrev den 19-01-2007 21:07:
> [...]
> madvarer (eller råvarer), der indeholder kalk eller jern.
>
> (Jeg ved selvfølgelig godt, at mælk indeholder kalk, og der er jern i

Foodcomp.dk må være svaret på dit spørgsmål.

Jern:
http://www.foodcomp.dk/fvdb_foodnutrlist.asp?CompId=0061

Calcium:
http://www.foodcomp.dk/fvdb_foodnutrlist.asp?CompId=0058

Så spis du bare en masse Dild

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Steen

Dato : 21-01-07 19:26

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Foodcomp.dk må være svaret på dit spørgsmål.

> [...]

Fin side. Tak.

/Steen