livet er dejligt.. med en kæreste.. så der~
Fra : Christian Hansen

Dato : 28-06-01 20:24

spørger jeg nu jer til råds igen..
der er stadig knas i forholdet.. (for de som har læst min gamle tråd ved
hvad det drejer sig om)
og nu skal jeg have genopbygget min tillid hos hende.. men hvordan.. for
ellers er jeg meget bange for at forholdet er slut mellem mig og Stine..
:(((

Christian Hansen
http://www.nmweb.dk

Fra : Mari

Dato : 30-06-01 00:10

"Christian Hansen" <celeron_oc@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:9hg0e1$2rgr$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> og nu skal jeg have genopbygget min tillid hos hende.. men hvordan.. for
> ellers er jeg meget bange for at forholdet er slut mellem mig og Stine..

Det lyder som om en af jer slet ikke er parat til dette forhold.
Er man smaskforelsket, så "dyrker" man forelskelsen - ikke sine
mandlige venner.
På samme måde - styrer man sin jalousi - og taler ikke dårligt
om hverken venner eller [dårlige] vaner.

Man husker hvad det er man blev forelsket i - og forsøger ikke
på at ændre dét - så der kommer en anden person ud i den anden ende.
Det er alt for skrøbeligt - og skal værnes om.

Styr din jalousi - og erkend at din kæreste har brug for at sole sig
i sine mandlige venners opmærksomhed ligeså vel som i din.

--

Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n