Reklame i Newsgroups ?
Fra : Frank Rasmussen

Dato : 24-01-07 13:18

Hej

Lige en lille forspørgsel

Hvis vi gerne reklamere for en fastpris vare som vi har sat til salg på qxl
hvilke grupper må jeg så poste i uden at spamme.

Vi har også planer om en webshop og vi vil selvfølgelig gerne gøre os
opmærksomme på vores produkter naturligvis via andre medier men også
newsgroups.

På forhånd tak

--
Mvh / Best Regards
Frank Rasmussen

Fra : Henrik V Blunck [Dia~

Dato : 24-01-07 13:38

Frank Rasmussen skrev:
> Hej
> Lige en lille forspørgsel
> Hvis vi gerne reklamere for en fastpris vare som vi har sat til salg på qxl
> hvilke grupper må jeg så poste i uden at spamme.

news:dk.opslag *kan* være relevant, men husk, at hvis det alligevel er
et fastpris produkt kunne du lige så godt sælge her på Usenet uden at gå
via QXL. Så sparer du også succesgebyr m.v.

> Vi har også planer om en webshop og vi vil selvfølgelig gerne gøre os
> opmærksomme på vores produkter naturligvis via andre medier men også
> newsgroups.

News:dk.marked.kommerciel-hierarkiet vil dér være relevant. Afhænger
lidt af produktet.

Desuden kan du, med fordel, drage nytte af at kigge nærmere på
http://usenet.dk/netikette/signatur.html for signaturen er fristed for
en selvvalgt tekst, så længe den holder sig indenfor de 4 linier à 72 tegn.

*Ikke* 2*144 eller andre kombinationer, btw.

> På forhånd tak

Velbekomme. Håber det kunne bruges.

Henrik V Blunck - www.multidesigner.net
Daily Fun For Your Coffee Break:
http://blunck.dk/recommends/coffee/

Fra : Holst

Dato : 24-01-07 13:44

Henrik V Blunck [Dianalund] wrote:

> news:dk.opslag *kan* være relevant, men husk, at hvis det alligevel er
> et fastpris produkt kunne du lige så godt sælge her på Usenet uden at gå
> via QXL. Så sparer du også succesgebyr m.v.

Du når helt sikkert ud til flere mennesker, hvis du både sælger på QXL
og Usenet.

> Desuden kan du, med fordel, drage nytte af at kigge nærmere på
> http://usenet.dk/netikette/signatur.html for signaturen er fristed for
> en selvvalgt tekst, så længe den holder sig indenfor de 4 linier à 72 tegn.

Det er korrekt. Man skal dog i en udstrækning være indstillet på, at der
på trods af det alligevel er en masse, som kan finde på at råbe op og
brokke sig over kommercielle reklamer i en signatur.

Fra : Leonard

Dato : 25-01-07 11:55

Holst <newsnov06@shelter.dk> wrote:

>Det er korrekt. Man skal dog i en udstrækning være indstillet på, at der
>på trods af det alligevel er en masse, som kan finde på at råbe op og
>brokke sig over kommercielle reklamer i en signatur.

De er så ikke værd at bruge tid på.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 24-01-07 14:10

Det jo helt perfekt, det vil jeg hermed benytte mig af.

Mange tak for jeres tid

Mvh
Frank Rasmussen