Taskforce søger kunder med for lav hastigh~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-02-07 22:28

Hej

Når taskforce vil finde bredbåndskunder der for mindre båndbredde end hvad
de betaler for

http://www.dr.dk/DR1/TaskForce/Programmet/naeste_uge.htm

men der er linket til en TDC test, som er nede.. Og når man sender dem email
kommer den tilbage med besked om at den ikke kunne leveres.

Men ud over det, så er det nok med jagt efter det problem at ADSL udbyderne
ofte lader kunderne betale for overhead der er på ADSL.

Fra : Jens Åge Holm

Dato : 01-02-07 22:36

On Thu, 01 Feb 2007 22:28:16 +0100, Bjarke Hansen wrote:

> [...]
>
> Men ud over det, så er det nok med jagt efter det problem at ADSL udbyderne
> ofte lader kunderne betale for overhead der er på ADSL.

Det kunne være at man skulle se fjernsyn i næste uge så. Om ikke andet så
for at se hvordan de vælger at dreje historien.

Internettet er jo en sjov størrelse og jeg må indrømme at jeg mener at
langt de fleste får hvad de betaler for - der er jo en grund til at
erhvervsforbindelser med garanterede båndbredder koster meget mere en
privat ADSL forbindelser.

Og ja - jeg arbejder for et firma der bl.a. laver erhvervsforbindelser.

Mvh.
Jens Åge

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 03-02-07 17:45

> [...]
> privat ADSL forbindelser.
>
> Og ja - jeg arbejder for et firma der bl.a. laver erhvervsforbindelser.

Jep og om de tager højde for det overhead der er på adsl osv osv hehe
hvilket jeg tvivler på at de tager med i deres beregninger når de
klonkludere at folk ikke får hva de betaler for evt

mvh
Hans