CC's December tilbud på 8Mbit/512
Fra : Per Hansen

Dato : 31-01-07 14:26

Er der nogen der har hørt noget fra CC angående det tilbud de havde i
December for en 8Mbit/512 for omkring 400kr ?
Tilmeldte mig dengang til det, men ret tavst fra CC endu om hvornår
jeg kan få forbindelsen og nu har de enda imellemtiden stablet en
20Mbit på benene for samme pris her i byen.

--
Per Hansen

Fra : Per Hansen

Dato : 31-01-07 14:34

Per Hansen <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> mentioned this

> [...]
> jeg kan få forbindelsen og nu har de enda imellemtiden stablet en
> 20Mbit på benene for samme pris her i byen.

Prøver at bestille den 20Mbit/1024 og ser hvad der sker.

--
Per Hansen