Konstante korte udfald på Fullrate?
Fra : Lars

Dato : 30-01-07 20:55

Jeg oplever konstante udfald på Fullrate - mange meget korte på 5-30
sekunder og enkelte længere på adskillige minutter.

Og temmelig ofte, når jeg klikker på et link på nettet sker der intet,
men klikker jeg en gang mere, kommer jeg igennem omgående. Oplever det
samme, når jeg henter mails fra Google - mit mailprogram står og kører
og forsøger at få kontakt, men først når jeg stopper det og connecter
igen, får det fat (omgående).
Nogen der har en god forklaring?

Der er ingen på Fullrates site og tlf.suppport havde ingen her i
eftermiddag, når jeg ikke sad ved PC'en samtidig - bortset fra den
sædvanlige om at slukke for modem og genstarte, men det virker altså
ikke en pind....)

De sidste tre dage har jeg (som adskillige gange tidligere) desuden ikke
kunnet komme på Fullrate.dk site hjemmefra om aftenen selv om jeg har
adgang til andre sites. Om dagen fra arbejdet er der som regel ingen
problemer. Hvad skyldes det?

Håber nogen kan hjælpe?

pft

Lars

Fra : jdalberg

Dato : 01-02-07 14:11

On Jan 30, 8:55 pm, Lars <jub...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> kunnet komme på Fullrate.dk site hjemmefra om aftenen selv om jeg har
> adgang til andre sites. Om dagen fra arbejdet er der som regel ingen

Det skyldes at det linecard du sidder på skal opgraderes. Det gør vi
på tirsdag, så burde dine problemer gå væk.

mvh,
Jesper,
Fullrate

Fra : Lars

Dato : 01-02-07 18:58

jdalberg skrev:

> Det skyldes at det linecard du sidder på skal opgraderes. Det gør vi
> på tirsdag, så burde dine problemer gå væk.

> [...]

Tak! Imponerende service, at I også læser disse grupper

Fra : Lars Jørgensen / 275~

Dato : 06-02-07 16:27

"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Tak! Imponerende service, at I også læser disse grupper :-
Har det så virket?

Lars

Fra : Lars

Dato : 06-02-07 20:59

Lars Jørgensen / 2750 skrev:

> Har det så virket?
>
> Lars

Ja - nu connecter den (næsten) hver gang med det samme.