Andre med svingende hastighed hos TDC?
Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-01-07 15:08

Hej

Igår eftermiddags var TDC's net vist nede i det meste af Jylland og kom til
at virke igår aftes igen. Nu hvor det så virker igen, kører min 4
Mbit-forbindelse nærmest i slovwmotion og kommer ikke meget over 1 Mbit,
uanset om jeg henter fra WWW eller Usenet. TDC's hastighedstest siger
omkring 13-1600 kbit og det er jo langt fra tilfredsstillende. Indtil igår
virkede den perfekt.
Andre der også oplever svingende hastighed?

Søren

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-01-07 17:56

On Sat, 27 Jan 2007 15:07:36 +0100, "Søren Nielsen"
<kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

> Igår eftermiddags var TDC's net vist nede i det meste af Jylland

Ah mon dog...

> Nu hvor det så virker igen, kører min 4 Mbit-forbindelse nærmest i
> slovwmotion og kommer ikke meget over 1 Mbit,

Da du sendte det indlæg, var der stadig næsten 1 time tilbage af deres
supporttid (10-16 i weekends). Prøv 80 80 80 47 efter 10 i morgen.

-A
--
Hvis bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert

Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-01-07 20:39

Asbjorn Hojmark wrote:
> Da du sendte det indlæg, var der stadig næsten 1 time tilbage af deres
> supporttid (10-16 i weekends). Prøv 80 80 80 47 efter 10 i morgen.

Det fandt jeg også lige ud af *bagefter*. Den flinke supporter mente, at det
var virus(?), men nu virker det tilsyneladende som det skal igen.

Søren

Fra : Lars Jensen

Dato : 27-01-07 21:58

Søren Nielsen skrev:
> Hej
>
> Igår eftermiddags var TDC's net vist nede i det meste af Jylland og kom til
> at virke igår aftes igen.

Og det konkluderede du ud fra at din forbindelse ikke virkede?

> Søren

Lars B

Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-01-07 01:25

Lars Jensen wrote:
> Og det konkluderede du ud fra at din forbindelse ikke virkede?

Øh nej, det fortalte en flink kvindestemme mig, da jeg ringede til supporten
fredag eftermiddag.

Søren

Fra : Renè

Dato : 31-01-07 19:22

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Øh nej, det fortalte en flink kvindestemme mig, da jeg ringede til
> supporten fredag eftermiddag.
>
> Søren

ja men dog,hun tog fejl,min kørte da fint hele dagen i midtjylland mest øst

Fra : Dopedog

Dato : 28-01-07 13:36

> [...]
> virkede den perfekt.
> Andre der også oplever svingende hastighed?

Min forbindelse var også nede i det tidsrum, men fra den virkede igen, der
har den kørt stabilt som altid (har også 4 mbit).

-Ronnie