Åbning af port på Webspeed
Fra : Tom

Dato : 07-01-07 11:36

Jeg vil gerne tillade port 3389 til en computer der sidder på en Webspeed.

- Skal man kontakte TDC for at få dem til at åbne i deres ende?
- I så fald: Hvad koster det?

Fra : Nicolai

Dato : 07-01-07 12:17

> Jeg vil gerne tillade port 3389 til en computer der sidder på en Webspeed.

Er den bag en router?

> - Skal man kontakte TDC for at få dem til at åbne i deres ende?

Deres ende er ikke blokeret.

Åben i din router og evt. i firewallen på din puter, så spiller det.

Fra : Tom

Dato : 07-01-07 15:14

> Deres ende er ikke blokeret.

Perfekt. Så fandt jeg fejlen.
Tak

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-01-07 13:08

Tom wrote:
> Jeg vil gerne tillade port 3389 til en computer der sidder på en
> Webspeed.

Nu har det jo egentlig ikke noget med xdsl at gøre, som denne gruppe
handler om, men hvis du har router eller firewall - så skal du åbne for
den port.

Det er ikke noget, der skal gøres hos din udbyder - kun hos dig selv.

Spørg evt. i news:dk.edb.netværk hvordan du åbner den - men husk at
oplyse, hvad du har af router eller firewall - eller kig i manualen til
router/firewall.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard