Fra : rl

Dato : 02-01-07 10:17

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 02-01-07 11:05

On 2 Jan 2007 01:17:25 -0800, "rl" <rlauritsen@gmail.com> wrote:

> Subject: TDC har droppet prisloft og sænket priserne på 4, 8 og 20
> mbit http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_bb_priser

Hvad mener du med, de har droppet prisloftet? Den side du linker til
viser da stadig prisloft for de forbrugsafregnede forbindelser.

-A
--
Hvis bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 02-01-07 22:53

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev:

> Det er jeg ret sikker på der stadig er. Når man kommer til siden med
> opgradering, så står det der nemlig stadig.

Det kan meget vel være den pågældende side der ikke er blevet
opdateret, men nu må vi se.
Eksisterende kunder bør jo næsten opgraderes automatisk som tidligere
for nu koster en 4096/256 det samme som den tidligere pris for
2048/256.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Søren Nielsen

Dato : 04-01-07 17:41

Morten Bjergstrøm wrote:
> Det kan meget vel være den pågældende side der ikke er blevet
> opdateret, men nu må vi se.

Formentligt, det var i hvert fald det svar jeg fik da jeg lige snakkede med
kundeservice. Prisen skulle altså være 359,- (inkl. rabat) for en 4096/256
og *ikke* forbrugsafregnet/forbrugsloft og det vil jeg så håbe næste regning
også er på, nu har jeg da bestilt opgraderingen.

Søren

Fra : Dorph

Dato : 04-01-07 22:18

> [...]
> 4096/256 og *ikke* forbrugsafregnet/forbrugsloft og det vil jeg så håbe
> næste regning også er på, nu har jeg da bestilt opgraderingen.

Hmm er det ikke stadig lidt dyrt - 4096/512 solo hos CC
koster 329,- og for 349,- for man 8032/512 som fra marts
måned hedder 8032/768.

D:

Fra : rl

Dato : 04-01-07 22:30

> Hmm er det ikke stadig lidt dyrt - 4096/512 solo hos CC
> koster 329,- og for 349,- for man 8032/512 som fra marts
> måned hedder 8032/768.

Der er vel ingen support, hvis der er noget galt. Så skal man vel selv vide
at det er forbindelsen den er gal med og ikke ens pc ?

Fra : PerX ...

Dato : 09-01-07 11:25

In article <459d60c3$0$178$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
xxxxxxx@xx.xx says...
> Hmm er det ikke stadig lidt dyrt

TDC er altid dyre - følger du ikke med? ;)

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 11-01-07 17:34

> [...]

> rabat) for en 4096/256 og *ikke* forbrugsafregnet/forbrugsloft og
> det vil jeg så håbe næste regning også er på, nu har jeg da

I dag har jeg fået opgraderingen og indtil videre ser det ud som det
skal. Jeg forstår dog ikke helt hvorfor jeg har fået nyt kundenummer
til nettet samt nyt password. Derudover er jeg lidt i tvivl om,
hvorvidt de er kommet til at ændre mit telefonabonnement fra TeleTid
til TDC Telefoni - ikke at det gør det store.
Lidt spændende er det også at se om betalingen fortsat går via
Forbrugsforeningen som tidligere.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Ole Helms

Dato : 11-01-07 20:09

On 11 Jan 2007 16:33:50 GMT, "Morten Bjergstrøm"
<nospam01@miljokemi.dk> skrev:

>I dag har jeg fået opgraderingen
Det har jeg også. Jeg mente dog at have bestilt en 4096/512, men jeg
har fået en 4095/256.

> Jeg forstår dog ikke helt hvorfor jeg har fået nyt kundenummer
>til nettet samt nyt password.
Ditto her. Det undrer jeg mig meget over.

--
Venligst
Ole Helms

Fra : rl

Dato : 02-01-07 11:19

> Hvad mener du med, de har droppet prisloftet? Den side du linker til
> viser da stadig prisloft for de forbrugsafregnede forbindelser.

Ja, men der var GigaByte begrænsning på 4 og 8 megabit før. Det er
væk nu, og desuden er priserne faldet på 4, 8 og 20 mbit.

Fra : gil

Dato : 02-01-07 12:08

Den 02-01-2007 11:19, skrev rl:

> Ja, men der var GigaByte begrænsning på 4 og 8 megabit før. Det er
> væk nu, og desuden er priserne faldet på 4, 8 og 20 mbit.

ADSL:
4096/256 Kbit/s     359 kr.
(inkl. samlerabat 40 kr.)

Weebspeed:
4.096/256 kbit/s     469 kr.

--
gil

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 02-01-07 12:10

On 2 Jan 2007 02:19:22 -0800, "rl" <rlauritsen@gmail.com> wrote:

> Ja, men der var GigaByte begrænsning på 4 og 8 megabit før.

Det var netop *ikke* et prisloft. Det var et 'trafikloft', altså en
max trafik, man kunne overføre gratis.

-A
--
Hvis bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert

Fra : Per

Dato : 02-01-07 13:43

Ja, men der var GigaByte begrænsning på 4 og 8 megabit før. Det er
væk nu, og desuden er priserne faldet på 4, 8 og 20 mbit.

Prisen på 4Mbit er da det samme som jeg har givet hele tiden, så den er ikke
faldet.

Fra : rl

Dato : 02-01-07 19:14

> Prisen på 4Mbit er da det samme som jeg har givet hele tiden, så den er
> ikke faldet.

ok, men så havde du vel forbrugsbegrænsning på før. Det har du ikke nu.

Fra : Per

Dato : 03-01-07 07:46

"rl" <r-lauritsen@hotmail.com> wrote in message

> ok, men så havde du vel forbrugsbegrænsning på før. Det har du ikke nu.

Nej jeg havde ikke forbrug ligesom alle andre, der var opgraderet fra 2 til
4Mbit.

Fra : rl

Dato : 03-01-07 10:14

> Nej jeg havde ikke forbrug ligesom alle andre, der var opgraderet fra 2
> til 4Mbit.

Nåe på den måde, men man kunne ikke købe den før uden begrænsning. Det kan
man nu.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 02-01-07 22:38

Fra : Desserten

Dato : 02-01-07 22:53

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:459ad0ac$0$1404$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Det er jeg ret sikker på der stadig er. Når man kommer til siden med
> opgradering, så står det der nemlig stadig.

Eftersom TDC har delt prisfelterne op i 2 adskilte dele hvor der MEGET
tydeligt foroven står:

Bredbånd med ubegrænset forbrug
-----
-----
Derefter et nyt felt med :

Forbrugsafregnet bredbånd
------
------
så skal du nok IKKE regne med at have ret............

Kig nu her og se godt efter
http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_bb_priser