Tele2 ADSL - surt show.
Fra : Erling S.

Dato : 28-12-06 01:56

Den 24. oktober fik jeg en 1024/128 kBits forbindelse
hos Tele2 til 289 kr.
Et stykke tid efter så jeg på deres hjemmeside, at man
nu kunne få den samme forbindelse til 239 kr.
Jeg ringede til Tele2 den 20. november og fik den besked, at jeg ville
blive opgraderet gratis til 2048/128 kBits.
Opgraderingen ville tage fra 2-4 uger.
Da jeg lige er kommet hjem fra ferie nu, ville jeg checke, om
jeg nu også havde fået opgraderingen, men nej, der var intet sket.
Da jeg fik fat i support i dag, fik jeg den besked, at man var
bundet til den pris der gjalt, da man bestilte.
Jeg er meget sur over den måde, man misinformerer på hos Tele2, så jeg
har sagt mit abonnement op nu, men skal desværre "hænge" på dem til
den 23. april 2007.

Er der nogen steder man kan klage over deres misinformation?

Hvem tilbyder det p.t. billigste abonnement?
Er det cybercity med deres Solo til f.eks. 329 kr. for 4096/512 kBits.?

mvh
Erling S.

Fra : rl

Dato : 28-12-06 02:29

> Hvem tilbyder det p.t. billigste abonnement?

Nu er det jo ikke altid det billigste, som er det bedste. Jeg ville ikke
røre tele2 med en ildtang. Jeg har overvejet CC Solo, men TDC har som regel
en ok kundeservice.

Fra : Eivind

Dato : 28-12-06 02:35

>Nu er det jo ikke altid det billigste, som er det bedste. Jeg ville ikke
>røre tele2 med en ildtang. Jeg har overvejet CC Solo, men TDC har som regel
>en ok kundeservice.

Jeg er 100% tilfreds med CC / CC solo, har modtaget flere breve om at
båndbredden skrues op gratis. Senest til 20 Mbit/1mbit i løbet af
foråret, til 399 pr mnd

Fra : rl

Dato : 28-12-06 03:00

> Jeg er 100% tilfreds med CC / CC solo, har modtaget flere breve om at
> båndbredden skrues op gratis. Senest til 20 Mbit/1mbit i løbet af
> foråret, til 399 pr mnd

og du bor hvor i dk? tror ikke de kan klare det i vestjylland?

Fra : Eivind

Dato : 28-12-06 12:30

>og du bor hvor i dk? tror ikke de kan klare det i vestjylland?

Jeg bor i Kbh, ved ikke med vestjylland.

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 29-12-06 18:36

Du kan ringe til CC, de er venlige, og taler dansk.

Jeg har selv forhørt mig om Solo i Hirtshals, ham jeg talte med, ville ikke
garantere mere end 4 Mbit her oppe, og det er rigeligt til mig.